با همراهی جمعی از مسئولین صورت گرفت؛

دیدار دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان با خانواده‌های شهدا

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گیلان همزمان با دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به دیدار خانواده‌های معظم شهیدان «سردار سرتیپ دوم بهراد نصر» و «ستوان سوم مرتضی هدایت زاده» که در ۲۶ مهر ماه سال‌ جاری حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت رسیده بودند، رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری‌آزاد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به دیدار خانواده‌های معظم شهیدان «سردار سرتیپ دوم بهراد نصر» و «ستوان سوم مرتضی هدایت زاده» که در ۲۶ مهر ماه سال‌ جاری حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت رسیده بودند، رفت.

در این دیدار که کارشناس و دبیر کمیته مقابله با عرضه شورا و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود سرهنگ محمدی‌نسب و سرهنگ سرخوش‌پور نیز وی را همراهی می‌کردند به نمایندگی از دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور و استاندار استان گیلان، از عزیزان و خانواده‌های آن دو شهید بزرگوار با تقدیم لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به عمل آوردند.

حیدری‌آزاد پیشتر نیز جهت ادای احترام به روح آن دو شهید بزرگوار مبارزه با موادمخدر در مراسم تشییع، خاکسپاری و سوگواری آن‌ها حضور یافته و از خانواده‌های ایشان دلجویی کرد.

Share