معاون سپاه قدس گیلان در یادواره چهار شهید روستای کانرود آستارا؛

دستان انقلاب گلوی اسرائیل را خفه کرده است | ملت در تقدیم شهدا انفاق کردند

سرهنگ دوم پاسدار حسن امینی با اشاره به اینکه شهدا به این محافل نگاه ویژه‌ای دارند، افزود: باید بتوانیم با انجام اعمال شایسته حق شهدا را به درستی ادا کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یادواره چهار شهید گلگون کفن روستای کانرود آستارا با حضور مردم و مسئولان شهرستان در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان و امور حقوقی سپاه قدس گیلان در این آیین گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با برگزاری چنین یادواره‌های شایسته‌ای، باعث بالا رفتن بار معنوی جامعه می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار حسن امینی با اشاره به اینکه شهدا به این محافل نگاه ویژه‌ای دارند، افزود: باید بتوانیم با انجام اعمال شایسته حق شهدا را به درستی ادا کنیم.

وی مقام و منزلت شهدا را در نزد خداوند ارزشمند خواند و اضافه کرد: از منظر پیامبر گرامی اسلام (ص) انبیای الهی و ائمه اطهار، علمای دین و شهدا از جایگاه و رتبه ویژه‌ای در پیشگاه حق تعالی برخوردار هستند.

امینی با بیان اینکه در قرآن کریم قریب به ۱۰ آیه در فضیلت مقام شهدا بیان شده، اظهار کرد: شهیدان تنها برای جلب رضایت حق تعالی راه روشن شهادت را انتخاب کردند.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از جمله وظایف اصلی مردم و مسئولان خواند و گفت: نباید دل مشغولی‌های دنیوی، ما را از توجه به راه و مرام شهدا باز دارد، چرا که آن‌ها برای عزت و استقلال مردم این نظام خون‌های خود را هدیه کردند.

سرهنگ امینی افزود: اهمیت دادن به کرامت خانواده‌های شهدا باید مورد توجه تمامی مسئولان باشد.

وی اطاعت از ولایت فقیه، پاسداری از ارزش‌های انقلاب و توجه بیش از پیش به حجاب و عفاف را از جمله سفارشات مهم شهدا به ملت عنوان کرد.

امینی در ادامه طی کردن مسیر سراسر از عزت و افتخار انقلاب اسلامی را نشانگر اوج استقلال، ولایت مداری و بصیرت ملت ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان همواره با مداخله‌های گوناگون در مسائل کشور ما قصد منحرف کردن مسیر این انقلاب را داشتند که به طور یقین این آرزویی دست نیافتنی برای آنان خواهد بود.

وی ایستادگی در برابر دشمنان را بهترین راه برای ادامه آرمان‌های آن یاران خدا برشمرد و اضافه کرد: هیچ وقت ما زیر بار ذلت آمریکایی‌ها و سایر دشمنان این نظام نخواهیم رفت و مسئولان دیپلماتیک کشور باید جواب دشمن شکنی به یاوه گویی‌های آن‌ها بدهند.

به گزارش دیارمیرزا، امینی با اشاره به اینکه امروز دستان انقلاب گلوی اسرائیل را خفه کرده است، تصریح کرد: امروز به برکت مکتب و خون شهدا ما قدرتمند هستیم و گزینه «فروپاشی انقلاب» همواره کلید واژه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

وی نهاد‌های انقلابی را عامل بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امروز هدف دشمن، عدم صدور انقلاب اسلامی به بیرون از مرزهای کشور است ولی مردم بیشتر از برخی مسئولان آگاه و عاقل به تحولات بوده و باطل السحر توطئه‌ها همانا مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت در تقدیم شهدا انفاق کردند، تصریح کرد: خداوند پاداش انفاق ملت را با رشد شهدای مدافع حرم داد، ایدئولوژی شهدا تمام شدنی نیست، امروز ما، هم توانایی شناسایی و هم نابودی تمامی متجاوزان و پهبادهای دشمن را در مرزهای کشورمان داریم.

معاون بازرسی سپاه قدس گیلان با اشاره به شنیده شدن صدای شکستن استخوان‌های رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی تحویل نسل جوان در گام دوم انقلاب شده است، حضرت آقا در این بیانیه ۴۱ بار نام جوان و نوجوان را آورده است و هدف از این توجه، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در جوان و نوجوانان انقلابی است.

مداحی توسط خلیل خوبکار در وصف شهدای والا مقام و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان فعال از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

Share