پرویز محمدنژاد در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری لنگرود؛

دولت امروز وارث نکرده‌های دولت‌های قبلی است | پاسخ ادارات به مردم تخصصی باشد

پرویز محمدنژاد یادآور شد: امروز نیازهای مردم ما انباشته شده است و خدمت مخلصانه، صادقانه و سخت کوشانه از تکلیف‌های مسئولین است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پرویز محمد نژاد در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به اینکه عمدتا سعی می‌کنم که در چنین جلسه‌هایی شرکت نکنم اما اما اینار خواستم به دلایل مهمی در این جلسه شرکت کنم گفت: یکی از دلایل مهم حضور در این جلسه این بود که ابتدا از تلاش‌های آقای جعفرزاده تشکر کنم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری خیلی سخت است، افزود: دولت امروز وارث نکرده‌های دولت‌های قبلی است.

محمدنژاد ادامه داد: امروز ترازهای منفی در محورهای مختلف خیلی زیاد است که ناشی از نکرده‌های دولت‌های قبلی است و مقابل با آن بسیار سخت است. نسبت به مصرف با توجه به اینکه دومین مخازن گازی دنیا داریم اما را کمبود گاز داریم. خودتان تحلیل کنید که چرا الان تراز منفی داریم. یا تراز منفی در برق در حالی که روزی قرار بود هاپ انرژی منطقه باشیم اما الان متاسفانه نیازمند تولید در سطح بالای ۱۳ هزار مگاوات هستیم یعنی اگر امروز شروع کنیم و ۴ سال بعد بخواهیم بهره برداری کنیم بالغ بر ۲۲۰ هزار میلیارد تومان پول می‌خواهیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان اظهار داشت: این دولت وارث کمبود گاز مصرفی کشور است که بالغ بر ۱۲۰ میلیون متر مکعب است. در حال حاضر ۱۸ نیروگاه با سوخت جایگزین در حال فعالیت است که این اصلا رقم خوبی نیست.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در رابطه با اوراق قرضه گفت: استقراض از بانک مرکزی به لحاظ اینکه مشکل بدهی دولت فوق العاده بالا است، سخت شده است. چاپ پول هم که عقلانی نیست و مجموعه این پازل‌ها کنار هم بگذارید یک مسیر بسیار سخت برای دولت جدید وجود دارد.

محمدنژاد یادآور شد: امروز نیازهای مردم ما انباشته شده است و خدمت مخلصانه، صادقانه و سخت کوشانه از تکلیف‌های مسئولین است. امروز مجلس بر تکلیف خیلی تاکید می‌کند و اگر تا دیروز ساعت مفید کاری شما ۵ ساعت بوده امروز مکلف هستید که کار مفید خود را افزایش دهید.

محمد نژاد گفت: اولین قدم فرماندار گوش دادن به حرف مردم و تکریم مردم باشد. برخی‌ها خودشان را خیلی مقید به قانون می‌کنند؛ امروز زباد منطقی نیست که به کلیشه‌های سابق عمل شود بلکه باید قانون را با نگاه تخصصی و مدبرانه نگاه کرد.

وی افزود: پاسخ‌هایی که به مردم می‌دهید باید تخصصی باشد. وقتی مردم در یک اداره به پنج محور یا حوزه مراجعه می‌کنند، متاسفانه ۵ جواب متفاوت می‌شنوند که این دلیلش ندانستن و اشرافیت است.

محمدنژاد با تاکید بر ایمان و اعتقاد به کار تصریح کرد: باید به مردم بگوییم ما وارث یک سری از سرمایه‌هایی هستیم که در این ۴۲ سال در حملات مختلف دشمن به این مردم وارده شده است.

نماینده لنگرود در مجلس افزود: مسئولین باید وجدان کاری داشته باشند. باید به گونه‌ای کار شود که از خودمان راضی باشیم. همه انچه گفتم داشته‌هایمان است و باید در عمل اجرا کنیم. وقتی وجدان کاری و ایمان در عمل نشان داده نشود هیچ فایده‌ای ندارد.

وی در پایان اظهار کرد: عمل و عملگرایی در حوزه کاری باید در همه حوزه‌ها انجام شود.

مراسم تکریم هادی جعفرزاده فهیم و معارفه محمدرضا جلالی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود صبح روز شنبه با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

Share