در اعتراض به عملکرد شورا رقم خورد؛

حضور مردم پیربازار در محوطه ساختمان شورا برای جلوگیری از استیضاح شهردار

مردم ناراحت از عملکرد شورای شهر این شهر با بیان اینکه وقتی هنوز شهرداری شناسه دریافت نکرده و هیچگونه حساب بانکی نمیتواند افتتاح کند، شهردار این شهر چگونه باید عملکرد داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مردم شهر جدیدالتاسیس پیربازار در محل شهرداری و شورای این شهر تجمع کرده و خواستار عدم طرح سوال و استیضاح شهردار این شهر شدند.

اعضای شورای جدید که با دستور موقت دیوان کشور موقتاً بر سرکار گمارده شده‌اند، بلافاصله در یک ماه اخیر پس از روی کار آمدن دو بار طرح سوال از اولین شهردار تازه منصوب را جهت برکناری وی مطرح کرده‌اند و این در حالی است که نیمی از ۲۰ سوال مطرح شده در جلسه اول توسط شهردار این شهر پاسخ داده شده و دوباره بصورت تکراری مطرح گردیده است!

مردم ناراحت از عملکرد شورای شهر این شهر با بیان اینکه وقتی هنوز شهرداری شناسه دریافت نکرده و هیچگونه حساب بانکی نمیتواند افتتاح کند، شهردار این شهر چگونه باید عملکرد داشته باشد تا مورد ارزیابی شورا قرار گیرد، افزودند؛ شهردار این شهر که یک جوان بومی و بی‌حاشیه و سالم است و از امکانات شخصی خود برای شهرداری استفاده می‌کند که این جای تقدیر دارد.

حاضرین خطاب به اعضای شورا گفتند: به جای استیضاح عجولانه و جناح بازی به شهردار این شهر کمک کنند تا با همدلی و کمک مسئولان بالادستی برای این شهر جذب اعتبار داشته باشند.

آنها تاکید کردند که این اقدامات آنان و به حاشیه بردن و بد نام کردن شهر پیربازار صدمات جبران ناپذیری را به این دیار کهن و باقدمت و مردم و شهروندان آن خواهد زد و ذهنیت بدی را در افکار عمومی نسبت به پیربازار به جای خواهد گذاشت.

Share