چه کسی راست می گوید؟ رئیس شورا یا شهردار؟!

واکنش شهردار پیربازار به خبر ضرب و شتم کارگر شهرداری؛ شانتاژ رسانه ای و ترور شخصیت است

درحالیکه رئیس شورای شهر پیربازار مدعی است که شهردار پیربازار یک نیروی خدماتی شهرداری این شهر را به دلیل انجام وظایفش به باد کتک گرفته؛ سجاد علیپور این موضوع رو تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نهم دی ماه رییس شورای اسلامی شهر پیربازار از ضرب و شتم نیروی خدماتی شهرداری پیربازار به دست شهردار خبر داد و گفت: پس از تایید اعضای اصلی شورای شهر پیربازار، این اعضا برای انجام وظایف خود به شهرداری رفتند که یکی از نیروهای خدماتی بر حسب برنامه همیشگی برای اعضای جدید چای برد که با واکنش منفی شهردار وقت مواجه شد.
علی معصومی افزود: شهردار به این نیروی خدماتی گفت که حق پذیرایی از اعضای شورا را ندارد و این نیرو هم گفت که وظیفه‌اش پذیرایی از همه کارکنان و ارباب رجوعان است.
وی افزود: شهردار با شنیدن این حرف نیروی خدماتی به شدت عصبانی شد تا جایی که او را به باد کتک گرفت و خواست وی را از ساختمان شهرداری بیرون کند که سرانجام با ورود و وساطت پلیس از این کار منصرف شد.

بیانیه شهردار پیربازار در واکنش به خبر ضرب و شتم نیروی خدماتی شهرداری

سجاد علیپور شهردار پیربازار در بیانیه شماره یک خود نوشت:

بسمه تعالی
بیانیه شماره یک
مردم شریف شهر پیر بازار
دغدغه مندان عدالت
و هموطنان گرامی

سلام علیکم

از همان روز نخستین که با تردید ، مسئولیت خطیر شهرداری را پذیرفتم عزمی جز اعتلا و ابادانی دیار مادری نداشتم و ندارم.
زمان چندانی لازم نبود تا در قامت شهردار دریابم که این حجم از مشکلات و معضلات این دیار زرخیز دلیلی جز فساد عمیق باندهای هزار فامیل و تغذیه ایشان از حقوق تک تک شهروندان ندارد . باندی که برای حفظ قدرت و تضمین دسترسی به اموال مردم از هیچ کاری فروگذار نیست.
عزم کردم که دست متجاوزین از اموال عمومی و خصوصی را قطع کنم و هیچ خط قرمزی را جز قانون و حق الناس به رسمیت نشناسم. از همان ابتدا میدانستم که مبارزه با فساد هزینه زا است و باید به پای آن ایستاد.
و ایستادم.
کارشکنی ها از یمین و یسار و بالا و پایین شدت گرفت و تا همین لحظه ادامه دارد. این روزها که همشهریان و هم وطنان دغدغه مند، آزرده خاطر شاهد اخباری وارونه و جهت دهی شده در مورد تعرض فیزیکی اینجانب به یک کارگر خدماتی هستند کارشکنی ها و فشار ها از پرده بیرون افتاده و باند فساد با تمام قوا به میدان آمده است.
این فرصت را مغتنم میدانم:
و اولا اطمینان میدهم به زودی شرح کامل و مستندی از این شانتاژ رسانه ای و عملیات ترور شخصیت را جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع دغدغه مندان منتشر نمایم. باشد که حق آشکار گردد.
ثانیا اطمینان میدهم این ناجوانمردی رسانه ای، ذره ای در عزم اینجانب برای دفاع از حقوق شهروندان خلل ایجاد نکرده است و چه بسا انگیزه ای مضاعف در این مبارزه به من بخشیده باشد.
با استعانت از ذات الهی و با درخواست یاری از شهروندان، بیانیه هایی در تشریح ابعاد تجاوزگری باندهای زر اندوز به حق مردم منتشر خواهد شد. در این مسیر مدد میجویم از ذات پاک خاتم پیامبران صلوات الله علیه که فرمودند:
قُلِ الحَقَّ، ولا تَأخُذکَ فِی اللّهِ لَومَهُ لائِمٍ
حق را بگو و در راه خدا، از ملامت هیچ ملامت‌گرى نهراس.

Share