رییس کل دادگستری گیلان تاکید کرد؛

جنگل ها، مراتع و اراضی کشاورزی باید از دایره طرح هادی خارج شوند

نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل ها و مراتع استان با موضوع بررسی مسایل حادث شده در روستای گتگسر شهرستان تالش به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی، جنگل ها و مراتع استان با موضوع بررسی مسایل حادث شده در روستای گتگسر تالش به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به بازدید چند روز قبل از روستای گتگسر تالش و اعتراض اهالی آن به طرح هادی اظهار داشت: حقوق روستائیان نباید نادیده گرفته شود و اجرای طرح هادی باید موجبات توسعه روستاها و رونق معیشت روستاییان را فراهم نماید.

رئیس شواری قضایی استان گیلان بازنگری طرح هادی را ضروری دانست و تصریح کرد: جنگل ها، مراتع  و اراضی کشاورزی باید از دایره این طرح خارج شوند.

وی در پایان گسست بین مسئولان را موجب سوء استفاده سودجویان عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد با نظرات کارشناسی دقیق، عزم جدی در راستای حل مشکلات روستاییان زحمتکش گیلان صورت گیرد.

Share