عباسی در جمع نمازگزاران بندر کیاشهر؛

تأکید رئیس جمهوری مبنی بر مبارزه با ساحل خواری را به بهترین وجه، جامه عمل می پوشانیم

استاندار گیلان گفت: تأکید آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مبنی بر مبارزه با ساحل خواری را به بهترین وجه، جامه عمل می پوشانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی عصر امروز پس از بازدید از نوار ساحلی شهرستان‌های شرق گیلان، با حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه بندرکیاشهر، در جمع نمازگزاران با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب، نجات بخش بردگی ملت ایران بود و امام راحل اسلام ناب محمدی را جایگزین اسلام آمریکایی کرد.

وی نظام اسلامی ایران را نظامی توصیف کرد که در مقابل استکبار و زیاده خواهان ایستاده است و ادامه داد: دشمنان یک روز، نعره مستانه جنگ سر می‌دادند و روزی دیگر از سر عجز و ناتوانی، درخواست مذاکره و سازش می‌دهند.

وی راه ملت ایران را در پرتو آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب، راهی ادامه دار ذکر و اضافه کرد: با عزت، مکتب اسلام و قرآن را تداوم می‌بخشیم.

استاندار گیلان مردم ایران را در کنار ولایت و رهبری دانست و گفت: حضور آگاهانه مردم در جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و نیز انتخابات مختلف که در کشورمان برگزار شده؛ موید این موضوع است.

عباسی توفیقات انجام شده توسط دولت مردمی سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و با یادآوری سفر هفته گذشته رئیس جمهوری به گیلان گفت: یکی از ماموریت‌های محول شده توسط آیت الله دکتر رئیسی، مبارزه با ساحل خواری، جنگل خواری و دست اندازی به انفال است.

استاندار گیلان با تصریح اینکه باید دستان متجاوزان به منابع ملت کوتاه شود، افزود: به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان اجازه هیچ سوء استفاده‌ای از ساحل و انفال را نمی‌دهم.

وی اقتصاد دریامحور، جذب گردشگر و ایجاد اشتغال از دریا را از اهداف آزادسازی سواحل بیان و بازدیدهای اخیر خود از نوار ساحلی شرق و غرب استان را در همین راستا ذکر کرد.

عباسی خدمت صادقانه به مردم را راهبرد اصلی برای سعادتمندی عنوان و اظهار کرد: باید دستان زحمتکشان جامعه ازجمله کشاورزان را به گرمی بفشاریم و به فرصت طلبان، اجازه سوءجویی ندهیم.

استاندار گیلان همچنین همدلی، همکاری و مشارکت آحاد مردم را در پیشرفت و تعالی گیلان اثرگذار ذکر و پیگیری برای اجرای کامل راه آستانه اشرفیه – بندرکیاشهر و نظارت بر حسن انجام تعهدات پیمانکار را مورد تأکید قرار داد.

Share