روز گذشته صورت گفت؛

بازدید رییس کل دادگستری گیلان از زندان حویق | اشتغال به کار زندانیان دغدغه دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از زندان حویق بازدید کرد و گفت: مشغول به کار بودن در طی دوران حبس موجب درآمد زایی برای زندانیان بوده و معیشت نسبی آنان را فراهم می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از زندان حویق بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه مسئولان قضایی در جریان مشکلات و نیازمندی های زندانیان هستند، اظهار داشت: استقرار قاضی ناظر زندان در تمامی زندان ها امری ضروری است تا از نزدیک با زندانیان در تماس بوده و با مشکلات و خواسته های آنان آشنا باشد.

وی اشتغال به کار زندانیان را یکی از دغدغه های دستگاه قضایی برشمرد و افزود: مشغول به کار بودن در طی دوران حبس موجب درآمد زایی برای زندانیان بوده و معیشت نسبی آنان را فراهم می کند.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه مدت زمان عمر انسان ها بسیار محدود بوده و باید تمامی لحظه های آن را غنیمت شمارند تصریح کرد: امروز خلوت و فرصت غیر اختیاری و جبری برای زندانیان فراهم شده است که باید به گذشته خود فکر کرده و از آن درس بگیرند چون در غیر این صورت ممکن است در آینده دوباره مرتکب همان عمل خلاف شوند.

وی در پایان از مسئولان زندان خواست تا ضمن ایجاد اشتغال برای زندانیان به تبیین مباحث فرهنگی نیز بپردازند تا با اصلاح و تربیت و انقلاب درونی، شاهد بازگشت مجدد زندانیان و تکرار تخلف های آنان در جامعه نباشیم.

Share