تودیع و معارفه دادستان انزلی برگزار شد

ایران عقیده: با همه تعامل داشتیم اما این تعامل با تبانی همراه نبود/آهنگری: اولویت کاری برخورد با تخلفات اداری است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه دادستان انزلی پیش از ظهر امروز با حضور قائم مقام دادگستری کل استان گیلان برگزار و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق ایران عقیده تقدیر و حسن آهنگری به عنوان دادستان جدید انزلی معارفه شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه دادستان انزلی پیش از ظهر امروز با حضور قائم مقام دادگستری کل استان گیلان برگزار و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق ایران عقیده تقدیر و حسن آهنگری به عنوان دادستان جدید انزلی معارفه شد.photo_2016-06-21_12-30-31

حجت الاسلام محمدصادق ایران عقیده دادستان سابق انزلی در مراسم تودیع خود با بیان اینکه اعتقاد به خدمت در نظام اسلامی از جمله ارزش هاست اظهار کرد: خدمت در این نظام به مانند امانتی است که باید در مسیر احیای ارزشهای اسلامی حرکت کند و اگرخدمت د ر مسیر مطامع دنیوی باشد وبال گردن مسئول می شود.
وی که به عنوان دادستان جدید فومن معرفی شده است اظهار کرد: اگر این اعتقاد در بین همه مسئولان وجود داشته باشد بسیاری از ناهنجاری های موجود از بین خواهد رفت.
حجت الاسلام ایران عقیده گفت: من درحد توان آنچه را که باید به عنوان مسئول انجام می دادم عمل کردم.

وی برخی از هجمه های وارده به دستگاه های قضایی را نشان دهنده عملکرد مثبت این دستگاه در مقابله با زیاده خواهی ها و تجاوز به حقوق مردم دانست.

وی گفت: در انزلی با وجود ۱۳۰هزار نفر جمعیت ساکن و بالغ بر شش میلیون جمعیت شناور ۳۰۰پرونده درد ادگستری داریم و درکلانتری ها هم حدود ۵۰پرونده باقی مانده و مابقی به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

دادستان سابق انزلی تصریح کرد: آنچه در شهرستان انزلی انجام شده و ملموس است تامین امنیت روانی و قضایی در انزلی است.

حجت الاسلام ایران عقیده یادآور شد: باید دستگاه قضایی به گونه ای عمل کند که فرد مظلوم یقین بداند دستگاه قضایی در برابر فرد متعدی می ایستد.

وی با بیان اینکه در انزلی تاکنون دستگاه قضایی بدون ملاحظه دربرابر تعدی کنندگان ایستاده است اظهار کرد: معضلاتی مانند باز کردن مسیر ورودی جهت افتتاح پل ولایت ۲در این شهرستان به سرانجام رسید که سالها بود حل نمی شد.

دادستان سابق انزلی گفت: ما فقط با دستگاه های شهرستان تعامل داشتیم و این تعامل با تبانی همراه نبود بلکه در کنار انجام وظایف قضایی به گونه ای رفتار شد که شهرستان هم آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه نباید از کار قانونی واهمه داشته باشیم تصریح کرد: درخصوص انتقال خودم به فومن هم باید بگویم که بنده سربازم و یک سرباز همواره تابع فرمانده خود است.

آهنگری: اولویت کاری برخورد با تخلفات اداری است

photo_2016-06-21_12-30-59حسن آهنگری دادستان جدید انزلی نیز در این مراسم اظهار کرد: در شهری مسئولیت قبول کردم که بیشتر بافت جمعیتی آن شهری است و امکاناتی چون چندین اداره کل داشته و تالاب و دریا باعث حضور گردشگران و میهمانان کشوری و فرا استانی است.

وی گفت: وظیفه دادگستری تامین امنیت روانی براساس همکاری همه ادارات و کمک به همدیگر است.

آهنگری با بیان اینکه برای دادستان بیش از ۱۰۰ وظیفه تعیین شده , اظهار کرد: یکی از آنها ایجاد تعامل است.

دادستان جدید انزلی گفت: آوازه عملکرد خوب حجت الاسلام ایران عقیده در استان پیچیده است و ایشان کارهای زیربنایی بسیار خوبی در انزلی انجام داده اند و امیدوارم که من هم بتوانم میراث دار کارهای انجام شده از سوی ایشان باشم.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد امنیت همکاری همگانی را می طلبد, یادآور شد: در کنار آن مردم نیز باید قانون مدار باشند.

آهنگری اولویت کاری خود را برخورد با تخلفات اداری دانست و گفت: اگر بدنه خدمات رسان و قانون مدار سالم نباشند انتظار کار درست از بدنه پایین دست محال است.

دادستان جدید انزلی اظهار داشت: ما دنبال برتری جویی نیستیم اما می خواهیم امنیت واقعی اجرا شود و به صورت جزیره ای عمل نشود.

آهنگری در پایان گفت: از همگان کمک می خواهم و کوتاهی مسئولان و کارکنان به هیچ عنوان عقلانی و پذیرفتنی نیست.

خبرنگار: دانیال ابراهیمی


tel final1

Share