معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اعلام کرد:

افتتاح بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه با افزون بر سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در گیلان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه در بخش های مختلف در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس صابر سه‌شنبه شب در گفت‌وگوی ویژه خبری که به صورت زنده از شبکه باران (سیمای استانی مرکز گیلان) با بیان این مطلب افزود: برای بهره برداری از این تعداد پروژه، افزون بر سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی این پروژه ها را در بخش های مختلف زیر ساختی همچون، برق، آب، گاز و  درمانی عنوان کرد و گفت: اهتمام داریم تا پروژه ها با توجه به نیاز شهرستان ها، اولویت بندی و اجرا شوند.

معاون استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تکمیل و بهره برداری از راه آهن رشت-کاسپین در آینده ای نزدیک اظهار داشت: با تکمیل این پروژه، حمل و نقل ترکیبی دریایی و ریلی در کشورمان انجام می شود که کریدور شمال-جنوب که همه در انتظار آن هستند، تکمیل می شود که این امر نه تنها برای گیلان بلکه برای کشور ظرفیت خوبی است و یکی از زیر ساخت های توسعه ای استان محسوب می شود.

 صابر با اشاره به تولید محصولاتی همچون مرکبات، فندق و کیوی در استان افزود: توجه به تولید محصولات کشاورزی بعد از انقلاب، پر رنگ بوده و صادرات خوبی از این محصولات  را از طریق مرز آستارا به خارج از کشور داریم.

Share