۷ نکته طلایی برای افزایش فروش سایت بدون یک ریال بودجه تبلیغات!

تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید تا نکات طلایی افزایش فروش سایت بدون یک ریال بودجه تبلیغات را در اختیار شما قرار دهیم.

افزایش فروش سایت یکی از چالش های بزرگی است که تمامی آنلاین شاپ ها با آن درگیر هستند. تصور کنید پس از راه اندازی سایت بر اساس تمامی استاندارد ها و رعایت کردن کلیه اصول بهینه سازی و سئو فروشگاه اینترنتی شما پا گرفت، خب؟ الان باید چه اتفاقی رخ دهد؟ فروش کالا و تقاضای خدمات؟ کمی عجول هستید.

آیا فقط راه اندازی سایت کافی است؟ بدون شک داشتن تبلیغات اولین گام برای عبور از این چالش بزرگ خواهد بود. اما خب برای تبلیغات باید بودجه ای را در نظر بگیرید که مجموع آن با هزینه های طراحی سایت ممکن است برای برخی کمی سنگین باشد. پس بهترین راه داشتن تبلیغات بدون هزینه است. تبلیغات بدون هزینه؟؟؟ شدنی است آیا؟؟ در پاسخ به سوالات فوق می تواند با تاکید جواب مثبت داد، البته شاید به نظر برخی این امر غیر ممکن باشد. پس تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید تا نکات طلایی افزایش فروش سایت بدون یک ریال بودجه تبلیغات را در اختیار شما قرار دهیم.

آیا افزایش فروش سایت به داشتن تبلیغات وابسته است؟

بدون شک برای اینکه بتوان محصولات را به فروش رساند و یا خدمتی را عرضه کرد می بایست در ابتدا پای متقاضی در میان باشد، برای جذب متغاضی ابتدا باید تبلیغاتی صورت پذیرد. پس می توان گفت که فروش سایت به تبلیغات وابسته است، اما صرافا به این معنا نیست که بدون تبلیغات نمی توان افزایش فروش داشت. البته دقت کنید که تبلیغات همیشه با هزینه همراه نیست و شما می توانید با صرف مبالغ بسیار کم و گاهی بدون هزینه کار تبلیغات سایت را انجام دهید، برای اینکار باید روش ها و نکات طلایی افزایش فروش سایت بدون یک ریال بودجه تبلیغات را بیاموزید و از آن ها بهره لازم را ببرید.

برای افزایش فروش سایت حتما باید نکات افزایش نرخ تبدیل یا CRO   را روی وب سایت خود پیاده کنید.

نکات طلایی افزایش فروش سایت بدون یک ریال بودجه تبلیغات

 با توجه به مطالب عنوان شده، برای افزایش فروش سایت روش های زیادی وجود دارد که در دسته بندی های متفاوتی جای می گیرند. تبلیغات یکی از این روش ها است که هم به صورت آنلاین امکان پذیر است و هم حضوری، علاوه بر این می توانید تبلیغات پر هزینه و حتی بی هزینه ای داشته باشید که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد:

صادقانه بفروشید

یکی از مهم ترین نکات برای افزایش فروش، صداقت است. فروش صادقانه و بدون فریب به نوبه خود نقش زیادی در افزایش میزان فروش سایت دارد و شما می توانید به واسطه این نکته مهم مشتریان زیادی را جذب نمایید. تجربه نشان داده که تجارت های اغراق آمیز عاقبت خوبی ندارند، پس محصولات و خدمات را به همان صورت که هستند معرفی  نمایید تا صداقت شما باعث شود به افراد دیگر نیز معرفی شوید. این تبلیغات به تبلیغات زبانی شهرت دارد و با دوره گشتن نام برند فروشگاه از زبان مشتریان به سادگی مشهور خواهید شد.

تبادل و تعامل داشته باشید

این راه تضمینی است، به شما اطمینان می دهیم که در صورت داشتن تعامل با کسب و کار های مرتبط بدون خرج کردن یک ریال بودجه تبلیغات، افزایش فروش داشته باشید، به این صورت که شغل شما توسط همکار یا هم صنفی به افراد اطلاع رسانی  شود. تصور کنید شما فروشنده پوشاک بچگانه هستید، در زمان خرید مشتری، همکار خود را نیز به عنوان فروشنده انواع لباس های زنانه معرفی خواهید کرد. این تبلیغات زبانی دوجانبه و کاملا رایگان خواهد بود و در مقابل هر تبلیغ، از جانب وی نیز به خریداران دیگر معرفی خواهید شد.

مشتری مدار باشید

یکی از نکات طلایی افزایش فروش سایت بدون یک ریال بودجه تبلیغات تمرکز روی مشتریان است. این کار می تواند به شما در تبلیغات زبانی و داشتن تعامل کمک شایانی داشته باشد. بدون شک خواهید گفت که مشتری مداری یک اصل اولیه است و همه آن را رعایت می کنند، کاملا حق با شماست. آیا حق مطلب را ادا خواهید کرد یا فقط در زمان خرید با روی باز از آن ها پذیرایی می کنید؟

ارسال کد تخفیف به مشتریان دائمی و یا پیشنهادات ویژه مانند آف فصلی می تواند پیشنهاد وسوسه کننده ای باشد که هر مشتری را به فروشگاه شما باز می گرداند. اگر برای خرید بعدی کد تخفیف در نظر بگیرید و یا در پایان هر فصل به مشتریانی که از شما خرید کرده اند هدایایی به قید قرعه اهدا کنید ممکن است هزینه کمی برای شما در پی داشته باشد اما این اقدام باعث جذب مشتریان بیشتر و در نهایت افزایش فروش و کسب سود زیادی خواهد شد.

https://mahdiaraqi.com/tag/sales-training/

استراتژی فروش داشته باشید

تنها به خواسته مشتریان بسنده نکنید. بر اساس روانشناسی خرید افرادی که به قصد انتخاب یک وسیله وارد فروشگاه می شوند، ذهن آن ها به دنبال اقلام دیگری نیز می رود. گاهی ممکن است برای خرید کفش اقدام کنند اما با پیدا نکردن مورد دلخواه، خرید خود را با انتخاب یک کیف زیبا به پایان برسانند. پس بهتر است از این موقعیت ها بهترین استفاده را داشته باشید.

داشتن بخش پیشنهادات ویژه بسیار سود آور است. به این ترتیب که می توانید پس از معرفی کفش، ست های پیشنهادی لباس یا کمربند آن را نیز در این بخش قرار دهید. در روانشناسی Neurological marketing افرادی که اولین خرید را انجام و هزینه آن را پرداخت نموده اند ذهن آماده تری برای دریافت پیشنهاد های ویژه خواهند داشت، پس حتما این استراتژی را به کار ببرید.

هیچ جا غایب نباشید

از نکات طلایی افزایش فروش سایت بدون یک ریال بودجه تبلیغات حضور همه جانبه در تمامی بازار ها است. برخی افراد روش های تبلیغات را به بازاری های سنتی محدود کرده و از دنیای بزرگ اینترنت غافل می شوند. برای داشتن تبلیغات به یک رسانه همگانی نیاز دارید که در گذشته با هزینه هایی همراه بود و امروزه به دلیل وجود شبکه های اجتماعی می توانید با حداقل بودجه تبلیغات گسترده داشت.

بهینه سازی موتور های جستجو

حالا که به دنیای مجازی پا گذاشتید، با بهرمندی از روش های درست سئو، به صفحات اول گوگل راه پیدا کنید. برای بهینه سازی و سئو سایت روش های زیادی وجود دار که به کار گیری درست آن ها نقش مهمی در رتبه گوگل خواهد داشت.

حرفه ای تولید محتوا کنید

مهم نیست در سایت فعالیت دارید یا هر یک از شبکه های اجتماعی، اگر بتوانید حرفه ای تولید محتوا کنید در کمترین مدت زمان مشهور خواهید شد. منظور از تولید محتوای حرفه ای به کار گیری روش های سخت یا استفاده از متن های پر مغز و معنا نیست، تنها لازم است تبلیغات خود را در قالب محتوای ویروسی تهیه کنید.

بدون شک کلیپ یا تصاویر فانی که حاوی تبلیغات خاصی هستند را دیده اید، افراد با دیدن و لذت بردن، آن را برای دوستان خود ارسال می کنند بدون اینکه بدانند با این کار چه نقشی در تبلیغات نهفته آن دارند. اگر تنها نیمی از افرادی که کلیپ را می بینند به سایت تبلیغ شده مراجعه کنند در طول روز حجم زیادی از بازید صفحه خواهید داشت.

نتیجه گیری

استفاده از روش ها و نکات طلایی افزایش فروش سایت (https://mahdiaraqi.com/sales-increase/) بدون یک ریال بودجه تبلیغات تاثیر زیادی در سود آوری سایت خواهد داشت. برخی تصور می کنند که حتما باید بیزینس خود را روی بیلبورد های بزرگ سطح شهر تبلیغ کنند تا شناخته شوند، این روش های تکراری پر هزینه را کنار بگذارید و با انجام روش های فوق تبلیغات کاربردی و کم هزینه داشته باشید.

Share