کسب و کار آنلاین

مجموعه اشکان یک شرکت طراحی وب سایتی منحصر به فرد برای مشتریان با طراحی وب سایت ریسپانسیو کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه مشتری طراحی و پیاده سازی می کند.

در دنیای امروز با گذار از بسیاری از کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای آنلاین بازار فعالیت هایی مانند طراحی وب رشد کرده است اما نحوه طراحی وب سایت، مراحل آن از کجا و چگونه شروع شود.

علاوه بر این شرایط طراحی وب سایت و میزان هزینه های مربوطه مسائلی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

طراحی وب سایت یکی از کاربردی ترین خدمات اینترنت و فضای مجازی است از وب سایت ها می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد وقتی کار زیاد مانع ورود شما به کلاس درس حضوری می شود،

درس های آنلاین بهترین گزینه برای شما هستند طراحی سایت آموزشی امکان برگزاری این کلاس ها را فراهم می کند. امروزه می توانید خدمات پزشکی را در وب سایت های پزشکی نیز دریافت کنید. صاحبان مشاغل خدمات خود را در بازارهای آنلاین ارائه می دهند و مشتریان کالاهای خود را در سایت های فروشگاه پیدا می کنند.

نیاز وب سایت

طراحی سایت در تهران این پتانسیل را دارد که بسیاری از نیازهای امروزی را در زمان کمتری برطرف کند.

مجموعه اشکان یک شرکت طراحی وب سایتی منحصر به فرد برای مشتریان با طراحی وب سایت ریسپانسیو کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه مشتری طراحی و پیاده سازی می کند.

راه حل های ما برای دسته بندی های مختلف عبارتند از طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، اخبار، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب های طراحی وب سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو با استانداردهای امروزی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد خدمات طراحی وب مجموعه اشکان می توان به بهبود سایت و افزایش سرعت بارگذاری در حین ساخت سایت و مقایسه آن با طراحی وب معمولی و سایت های کندی که توسط سایر رقبا انجام می شود رتبه سایت شما را افزایش داد.

علاوه بر این خدمات پشتیبانی سایت وردپرس در راستای رسالت و سابقه نزدیک به یک دهه خدمات وب انحصاری این مجموعه و همچنین ارائه خدمات درجه یک با طراحی وب و رضایت کلی مشتریان به صورت شبانه روزی اجرا می شود.

کدنویسی سایت جهت افزایش رتبه سایت در گوگل، برنامه نویسی سفارشی و طراحی crm    داینامیک و تغییرات توسط مدیر سایت، آموزش پنل مدیریت توسط فیلم تماس تلفنی، مجموعه برتر طراحی سایت در کرج با امکان جلسه حضوری، طراحی وب سایت با php asp.net mvc core یا زبان برنامه نویسی python java . طراحی وب سایت کاملا واکنش گرا هماهنگ با سیستم و موبایل و تبلت کاهش قیمت تمام شده هزینه راه اندازی سایت برای شما با مشاوره رایگان پروژه و در ساعات کاری شرکت به صورت حضوری، تلفنی یا اسکایپ توسط کارشناسان شرکت طراحی سایت برآورد می شود.

سایت طراحی شده بسته به نوع پروژه به صورت رایگان به مدت ۳ تا ۶ ماه با پشتیبانی و نگهداری کامل فنی به همراه ۱ سال هاست پرسرعت و ثبت دامنه رایگان ارائه می شود.

تیم های حرفه ای یک شرکت طراحی سایت در تمام مراحل طراحی وب سایت و برندسازی شما برای دستیابی به نتایج بهتر در کنار شما خواهند بود.

هزینه طراحی وب سایت از پروژه ای به پروژه دیگر بسته به ویژگی هایی که برای یک پروژه خاص اعمال می شود متفاوت است. واحد فروش طراح وب سایت امکانات مورد نیاز سایت را اعلام می کند، بدین ترتیب پس از بررسی شرایط سایت و امکان سنجی فنی، هزینه نهایی به صاحب کسب و کار اعلام می شود.

مشاوره خدمات هاست و خرید دامنه به صورت رایگان ارائه می دهیمد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی طراحی سایت در مشهد، خدمات هاست پرسرعت رایگان تمدید می شود. این خدمات وب خصوصی هزینه طراحی وب سایت، نگهداری و پشتیبانی سایت را برای صاحبان مشاغل آسان و مقرون به صرفه می کند.

ریسپانسیو ویژگی خاص وب

طراحی سایت ریسپانسیو یکی از ویژگی های منحصر به فرد پروژه های طراحی وب سایت می باشد.

 با توجه به گسترش روزافزون تلفن های همراه و افزایش بازدید کاربران از وب سایت ها از طریق موبایل و تبلت، تمامی پروژه های طراحی وب سایت در قالب طراحی وب سایت ریسپانسیو انجام و اجرا می شود.

 در طراحی سایت ریسپانسیو نحوه نمایش وب سایت طراحی شده در تمامی کامپیوترها اعم از دسکتاپ، موبایل و تبلت با توجه به دستگاه بازدیدکننده متفاوت است و اندازه و طرح بندی دقیق صفحات وب سایت نمایش داده می شود.

طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب ندارد و در این روش استاندارد و کاربرپسند، سهولت دسترسی از طریق دستگاه های مختلف همواره مورد توجه قرار می گیرد.

 علاوه بر این، مزیت دیگر سهولت دسترسی کاربران شبکه های اجتماعی به سایت شما است که باعث موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین وب سایت شما می شود.

از آنجایی که کارفرمایان شک به انتخاب نحوه طراحی سایت دارند، خواه این سایت نیمه سفارشی باشد که نیازهای آنها را برآورده کند یا باید یک سایت خاص را طراحی کند، تیم حرفه ای ما به نگرانی ها می پردازد و برطرف می کند.

مراحل انجام خدمات طراحی وب سایت به شرح زیر است ابتدا با مشاوره با کارشناسان فروش هر آنچه که صاحب کسب و کار از سایت خود انتظار دارد طراحی می شود.

با مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیران طراحی وب و نیاز به یک پروژه طراحی وب با استفاده از وردپرس برای تعیین راه حل های مناسب طراحی وب سایت و امکان سنجی برای وردپرس یا نیاز به مسیر برنامه نویسی دنبال می شود.

پس از دسترسی و جمع بندی به طراحی قالب یکپارچه وب سایت و نحوه پیاده سازی آن، قبل از توافق و شروع کار یک جلسه با شرکت طراحی سایت برگزار می شود.

سپس در جلسه پیش توافق اطلاعات تکمیلی از قبیل نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب پویا پروژه انتظار می رود طراحی و مورد بحث قرار می گیرد و سپس تمامی اطلاعات جمع آوری می شود. کارفرما پیوست فنی را برای تایید نهایی ارسال می کند.

پس از تایید پیوست های فنی، سفارش طراحی سایت در اصفهان به صورت رسمی وارد فاز اجرا شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی و طراح سایت قرار می گیرد و پروژه اجرا می شود. بر اساس امکانات مورد نیاز مشتری بهره برداری می شود.

مجموعه طراحی سایت اشکان نزدیک به ۱۰ سال سابقه در زمینه خدمات تخصصی وب، به عنوان طراح وب بسیاری از مجموعه ها در کرج و سراسر ایران مشغول به کار بوده است که از سایر شرکت های طراحی سایت متمایز می کند.

تیم طراحی و برنامه نویسی حرفه ای، خلاق و با تجربه هستند و به تمام اصول و عناصر لازم، از جمله رابط کاربری گرافیکی بصری و تجربه کاربری آسان برای ایجاد یک سایت کاملاً بهینه شده برای موتورهای جستجو، پایبند هستند، انجام طراحی سایت ۰۹۱۲۲۶۵۴۶۲۰- ۲۶۳۴۵۲۸۳۹۵ – ashkan-engineer.ir.

علاوه بر رواج روزافزون خرید آنلاین شاهد رشد و تنوع فروشگاه های اینترنتی هستیم از این رو تیم طراحی و توسعه وب سایت برای خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی، ویژگی های خاصی از جمله اصول طراحی UI و UX، سهولت استفاده را به شما ارائه می کند و امکان ساخت وب سایت فروشگاهی چند فروشندگی.

از دیگر ویژگی های کلیدی سایت بارگذاری سریع صفحه و صفحه فرود مناسب با دسته بندی های اصلی فروشگاه اشاره کرد که کاربر شروع به خرید آنلاین کند.

Share