محمدنژاد در تذکر شفاهی:

وزرا هنوز کار خود را آغاز نکرده، خسته شده اند و دستورالعمل های خلق الساعه می دهند

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه اگر نگاه عالمانه و عاقلانه درباره بودجه داشته باشیم و به اعتبارات و سرمایه‌های خصوصی توجه داشته باشیم نیازی به لایحه بودجه نداریم، گفت: نباید برخی شرکت‌های دولتی بودجه اختصاصی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرویز محمدنژادقاضی محله در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با استناد به ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس، گفت: مجلسی مورد پسند است که فکر جدید و اصولی داشته و مکانی منضبط و آرام باشد لذا با وجود اینکه امروز این موارد در مجلس حاکم است نیازمند دقت هیات رئیسه به ایجاد نظم بیشتر هستیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نقدینگی موجود در کشور، عنوان کرد: اگر ۴ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی کنترل نشود و در آشیانه ها بماند اثر منفی و تورم زا در حوزه زمین، مسکن، سکه و رزق و روزی مردم می گذارد که دولت باید به آن بپردازد.

وی افزود: وزرا هنوز کار خود را آغاز نکرده، خسته شده اند و دستورالعمل های خلق الساعه می دهند که کسب و کار مردم را مختل کرده و تبدیل به معترضان خاموش شده اند که اگر روزی دهان باز کنند همه غرق می شوند.

محمدنژاد ادامه داد: علیرغم تذکرات دولت ها منابع مالی ملت را در دره های عظیم شهرک های صنعتی ریخته اند و ۶۰ تا ۷۰ درصد بنگاه های اقتصادی و شرکت ها بسته شده و کسی همت نمی کند آن ها را باز کند.

این عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان در رابطه با نقدینگی و بودجه خاطرنشان کرد: اگر نگاه مدبرانه داشته باشیم نیازی به بودجه عمومی نداریم و می توانیم به اعتبارات و سرمایه های خصوصی توجه کنیم. دچار تفکر عدم رسیدگی به منابع اختصاصی و شرکت ها شده ایم در حالی که همین ها راه نجات هستند./

Share