جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش:

وحدت سرلوحه کار مسئولان باشد | شهدا، شاهد و ناظر و هدایتگر مسیر ما هستند

جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه وحدت عامل پیروزی در دفاع مقدس بود، گفت: امروز باید این وحدت در میان مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سرهنگ ولی رحمانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای والامقام شپول کنار فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: عزت، سربلندی، پیشرفت و توسعه و بهره‌مندی از بازدارندگی پایدار همه در سایه خون شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان به ویژه دعای خانواده معزز شهدا است.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش به خاطره‌ای از شهادت سرلشگر خلبان «حسین خلعتبری» اشاره کرد و گفت: وقتی می‌خواستند خبر شهادت این شهید بزرگوار را به مادرش بگویند، مادرش می‌گوید من خواب دیده‌ام که پسرم شهید شده و سر بر بدن ندارد و به مادرش از قبل الهام شده بود.

جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه آن‌هایی که عزیزترین نزدیکان خود را در راه دفاع از این سرزمین آماده و به جبهه‌ها فرستادند بدانید در همه جای این میهنمان عزیز هستند، تصریح کرد: شهدا، شاهد و ناظر و هدایتگر مسیر ما هستند آرامش امروز ما مدیون جانفشانی‌ها و رشادت‌های این عزیزان است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: عزیزترین سرمایه هر انسانی جانش است و این افراد جانشان را با آگاهی کامل در آماج گلوله قرار دادند.

جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه اصلی آن‌ها دفاع و مرزهای کشورها و ایجاد امنیت پایدار برای ایران است، ادامه داد: امروز اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد به واسطه بیداری جانفشانی این عزیزان است.

وی اضافه کرد: عشق به وطن، ولایت مداری و ایمان به خدا از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و ویژگی رزمندگان و شهدا بوده و امروز نیز در سر لوحه کار نیروهای مسلح قرار دارد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه وحدت باید در رأس امور مسئولان قرار گیرد تا دین خود به شهدا و مردم را ادا کنند، ادامه داد: اولویت کار ما اطاعت از ولی امر مسلمین است و این باید با عمل ثابت شود و با سخن امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بخشی از توان خود را در شرایط سخت برای مردم اعم از سیل، زلزله، مردم یاری‌ها و بلایای طبیعی به کار می‌گیرند، گفت: نیروهای مسلح در کنار مردم هستند.

Share