نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن

برجام عزت ما را لکه دار و دشمن را امیدوار کرد/در ۸ سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که در برابر غلط ها چشم نبندیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسینی گفت: برجام عزت ما را لکه دار کرد و دشمن را امیدوار کرد. پژوهشگر آمریکایی گفته ما در ایران به افرادی امیدواریم که بتوانیم موشک های دفاعی ایران را حذف کنیم. عده ای امروز صرفا از روی اجبار نام مقام معظم رهبری را می برند و اعتقاد قلبی به ولایت ندارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یادواره شهدای پاسدار شهرستان فومن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولیعصر «ع» بالا محله فومن با همکاری پایگاه شهید مرآت حوزه شهری ،بنیاد شهید و کانون بازنشستگان سپاه برگزار شد.photo_2016-09-28_09-41-35

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن با بیان اینکه امیدوارم تا زنده هستیم در مسیر اسلام و نظام ثابت قدم بمانیم گفت: همه‌ی آحاد جامعه بدانند دفاع مقدس به واسطه خون شهدا مقدس شد.

وی افزود: دفاع مقدس موضوع سطحی و گذرا نبوده بلکه نکاتی در آن نهفته است که دفاعی مقدس را جاودانه کرد.

حسینی با بیان اینکه اگر مردم کشور ما برای ادامه دین خدا انقلاب نمی کرند و مردم به صحنه نمی آمدند قطعا جنگی به ما تحمیل نمی شد گفت: پایه های اسلام توسط امام در کشور بنا نهاده و دشمن را سراسیمه و به وحشت انداخت.

وی با اشاره به کشتار۱۷هزار نفر توسط منافقان در اول انقلاب گفت: دشمن با این ترورها راه به جایی نبرد و جنگ را تحمیل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن گفت: ورود نوجوانان و جوانان به صحنه جنگ با آن عظمت و شدت در هیج جای دنیا دیده نشده است. جوانانی که برای دفاع از دین از جان خود گذشتند و مطالبه شهادت و دنیای مادی را درک نکردند و دنبال شور جوانی نرفتند.

حسینی ترس واهمه دشمن را در اعتقاد و باورهای دینی و فرهنگ دینی خواند و افزود: امروز رزمندگان حاضر در این یادواره می دانند ما ابتدائی ترین تجهیزات را نداشتیم.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما از معنی دفاع مقدس و توجه به این رویکرد غافل است گفت: شهداء یعنی حفظ ارزشها و دستاوردها،شهدا یعنی مقابل دشمن ایستادن. اگر نام شهدا را زنده نگه نداریم عواقب سختی در انتظار ماست و از رحمت خدا دور خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن از دنباله روی عده ای برای فراموش شدن راه و نام شهدا خبر داد و گفت: آنها می خواهند انحراف اخلاقی، انحرافات سیاسی،لاابالی، انحرافات فرهنگی و … ترویج پیدا کند.

حسینی از همکاری عده ای اراذل و اوباش با دشمنان خبر داد و گفت: هیچ جای دنیا سراغ نداریم که کسی اصل نظام کشور خود را کنار زده و با دشمن همراهی کند.

وی افزود: برجام عزت ما را لکه دار کرد و دشمن را امیدوار کرد. پژوهشگر آمریکایی گفته ما در ایران به افرادی امیدواریم که بتوانیم موشک های دفاعی ایران را حذف کنیم. عده ای امروز صرفا از روی اجبار نام مقام معظم رهبری را می برند و اعتقاد قلبی به ولایت ندارند. ما در ۸ سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که در برابر غلط ها چشم نبندیم. امروز ولایت مداری، اطاعت از ولی فقیه، حضور در صحنه اجتماعی، گفتمان ارزشهای انقلاب و باور دینی و اصول اساسی انقلاب برای نسل جوان و جامعه الزامی است.

حسینی از تغییر تفکر انقلابی توسط عده ای به سرکردگی امریکا خبر داد و گفت: این انقلاب به سادگی به اینجا نرسیده بلکه با خون شهدا و جانبازی جانبازان و قطع ماندگار شده است. موضوع برجام را کوچک ندانیم و اهمیت این ضربه را درک کنیم اگر چه درک ضربه برجام را در دهه های آینده می بینیم.

وی تاکید کرد؛ امروز دشمنان نظام جوانان را مستقیم مورد حمله قرار داده و می خواهند جوانان را به سمت بی بند و باری، فساد اخلاقی ببرند. با مطالعه و بصیرت مضاعف اهداف و برنامه دشمن را بشناسیم و برنامه ریزی کنیم و به دشمن امتیاز ندهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن با تاکید بر دشمن شناسی گفت: باید جلوی آنهایی که می خواهند باعث اختلاف شوند گرفته شود.

tel final1

Share