امام جمعه بخش کرگانرود تالش؛

مدیران انقلابی برای حل مشکلات مردم انتخاب شود

حجت‌الاسلام فلاح گفت: استاندار گیلان هرچه زودتر مدیران لایق، انقلابی و کاربلد برای حل مشکلات مردم انتخاب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود در مسجد جامع شهر لیسار ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی خطاب به نمازگزاران گفت: از فرستادگان خدا پیروی کنید و در اقامه نماز، پرداخت زکات و انفاق به دیگران از هم پیشی بگیرید که دراین صورت گناهان شما بخشیده می‌شود و به بهشت راه خواهید یافت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش تصریح‌کرد: اگر در نعمت‌های خدا کفران بورزید و انبیای الهی را یاری نکنید و انفاق نداشته باشید از رحمت خداوند به دور خواهید ماند و قلب شما روز به روز سخیف‌تر می‌شود و جهنم در انتظار این گمراهان خواهد بود.

وی در ادامه شهادت حاج حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور یمن را به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی تسلیت گفت و به بیان خصوصیات و ویژگی‌‎های این شهید والامقام پرداخت.

حجت‌الاسلام فلاح در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بصیرت و شناخت مومنین، دشمن‌شناسی و شناخت وسیله برای مبارزه و مقابله با دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات لازم می‌شود که سلاح را کنار بگذاریم و قلم را به دست بگیریم.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌ اینکه امروز بیشترین تحرکات دشمن از ناحیه فضای مجازی است، ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با خبرهای کذب و بی‌اساس مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند و اگر مردم ما آن بصیرت انقلابی را نداشته باشند به عنوان سربازان دشمن عمل خواهند نمود و خبرهای جعلی را نشر خواهند داد.

وی در ادامه خطاب به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی گفت که در زمینه فضای مجازی دقت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام فلاح به رزمایش اخیر نیروهای نظامی ایران اسلامی اشاره و خطاب به یاوه گویان، اظهارکرد: اگر تحرکات نظامی بر علیه ایران عزیزمان داشته باشند نیروهای انقلابی ما کاری خواهند کرد که در راه برگشت دیگر زمینی برای نشستن نخواهید داشت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به حماسه ۹ دی، تصریح‌کرد: مردم ایران اسلامی بصیر هستند و جواب دشمنان را به سختی داده و می‌دهند.

وی همچنین به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح اشاره کرد و سال جدید میلادی را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام فلاح به موضوعات داخلی کشور و به طوفان اخیر که خسارات زیادی به مردم این منطقه تحمیل کرد، اشاره نمود و خطاب به مسئولان گفت: امکانات و زیر ساخت‌ها را باید از قبل آماده کرد تا این چنین خسارت‌ها به حداقل برسد.

حجت‌الاسلام فلاح گفت: استاندار گیلان هرچه زودتر مدیران لایق، انقلابی و کاربلد برای حل مشکلات مردم انتخاب کند.

Share