امام جمعه بخش کرگانرود تالش؛

ملت ایران به هیچ وجه زیر بار تهدیدهای دشمنان نمی‌رود

حجت‌الاسلام فلاح به نیت دشمنان ایران اسلامی برای کشیده شدن دوباره مذاکرات اخیر به آژانس هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مسئولان و مردم ایران به هیچ وجه زیر بار این فشارها و تهدیدها نمی‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه بخش کرگانرود که در مسجد جامع شهر لیسار برگزار شد در خطبه اول ضمن دعوت خود و شرکت‌کنندگان در نماز به تقوای الهی به خصوصیات مومنین واقعی همچون داشتن خضوع و خشوع در اعمال و پرداخت زکات مستحبی و واجب، نداشتن چشم ناپاک، امانتداری و وفای به عهد پرداخت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه به نیت دشمنان ایران اسلامی برای کشیده شدن دوباره مذاکرات اخیر به آژانس هسته‌ای اشاره کرد و افزود: مسئولان و مردم ایران به هیچ وجه زیر بار این فشارها و تهدیدها نمی‌روند.

وی در ادامه با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس شورای اسلامی به بیان مواردی در مورد بندهای این لایحه پرداخت.

حجت‌الاسلام فلاح به مشکلات فضای مجازی در کشور و عدم مدیریت صحیح آن و به تبلیغات دشمنان بر علیه ایران اسلامی و وارونه جلوه دادن واقعیت‌های نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم براز رفع مشکلات کشاورزان و باغداران منطقه کارگروه تشکیل دهند.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) در مورد عظمت و جایگاه آن حضرت مطالبی را بیان کرد.

Share