امام جمعه کرگانرود؛

دلسوزان حوزه فرهنگی باید در فضای مجازی حضور داشته باشند

امام جمعه کرگانرود با اشاره به اینکه در حوزه فضای مجازی اقدامات اساسی انجام نشده است، گفت: دلسوزان حوزه فرهنگی باید در فضای مجازی حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود شهرستان تالش با اشاره به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به بازسازی انقلاب فرهنگی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ایشان فرهنگ را مؤلفه اصلی شکوفایی و زمینه ظهور و بروز جوانان انقلابی دانستند، افزود: نیروهایی چون شهید «حججی» و سردار شهید «قاسم سلیمانی» در این مکتب تربیت یافته و به اسلام و انقلاب کمک کردند.

امام جمعه کرگانرود با اشاره به اینکه باید قبول کنیم که در زمینه فضای مجازی خوب عمل نکرده‌ایم، تأکید کرد: همه کسانی که در زمینه فرهنگی دلسوز هستند باید در این راه نیز فعالیت داشته و به انقلاب و جوانان انقلابی با ارائه مطالب خوب کمک کنند.

وی همچنین به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و ادامه داد: مطالبه ایران اسلامی از دور جدید مذاکرات رفع تحریم‌ها، تضمین دادن به بد عهدی ها و راستی آزمایی در حین تعهدات آینده است.

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه تغییر و اصلاح ساختار مالیاتی کشور لازم و ضروری است، گفت: مسئولان و متولیان امر باید به این موضوع رسیدگی کنند تا اقتصاد کشور شکوفا شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در کنار سلامت مردم به معیشت آنها نیز توجه شود، افزود: در تولید محصول کیوی باید ارائه آموزش درست در زمینه تولید و چگونگی بازاریابی باید مورد توجه قرار گیرد.

Share