بازار گمانه زنی‌ها؛

اسدالله عباسی؛ استانداری گیلان یا یک مسئولیت کشوری؟!

طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از اسدالله عباسی نماینده سابق رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به عنوان استاندار آتی گیلان نام بردند آنهم در شرایطی که هنوز نحوه انتخاب و سیاست گزینش استانداران مشخص نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دولت سیزدهم مستقر شده و درحالیکه هنوز وزیر کشور رای اعتماد نگرفته است اما بازار گمانه زنی‌ها برای اینکه استاندار بعدی گیلان چه کسی خواهد بود، داغ است.
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از اسدالله عباسی نماینده سابق رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به عنوان استاندار آتی گیلان نام بردند آنهم در شرایطی که هنوز نحوه انتخاب و سیاست گزینش استانداران مشخص نیست و شاید انتخاب چهره‌های بومی به عنوان استاندار در دستور کار وزارت کشور نباشد.
این اتفاق درحالی صورت گرفته که عباسی در سابقه کاری خود وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را در کارنامه داشته و در انتخابات اخیر نیز یکی از چهره‌های موثر ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در تهران بوده است.
در همین راستا اسدالله عباسی با تکذیب انتخاب خود به عنوان استاندار گیلان به دیارمیرزا گفت: چهره‌های شایسته‌ای وجود دارند که میتوان از وجودشان در سکانداری استان استفاده شود.
به گزارش دیارمیرزا، اگرچه برخی پیش بینی می‌کردند، عباسی به عنوان یکی از وزرای پیشنهادی کابینه به مجلس معرفی شود اما این اتفاق سرانجام رخ نداد. هرچند بعید نیست از ظرفیت این سیاستمدار گیلانی در راس یکی از سازمانهای مهم کشور یا معاونت وزیر بهره گرفته شود.

 

Share