فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۴ تن از اعضای آن در فومن

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۴ تن از اعضای آن در یکی از روستاهای شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۴ تن از اعضای آن در یکی از روستاهای شهرستان فومن خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

وی در ادامه به اقدامات فنی ماموران انتظامی فومن در خصوص شناسایی یک شرکت هرمی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تحقیقات تکمیلی و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، محل فعالیت این شرکت را که خانه‌ای ویلای در یکی از روستاها بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۴ نفر از اعضای این شرکت هرمی خبر داد و بیان داشت: ۴۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از این مکان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان غیربومی برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند، تصریح کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سردار ملکی درپایان خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

Share