سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری لنگرود:

دولت سیزدهم در مردم، امید ایجاد کرد | از لحظه لحظه مسئولیت، برای خدمت به مردم استفاده شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: مردم به شعارهای دولت انقلابی سیزدهم، امید بسته‌اند و مدیران باید از لحظه لحظه مسئولیت که به عنوان امانت در اختیار آن‌هاست، به بهترین نحو برای خدمت استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین مصطفی‌پور در جلسه شورای اداری لنگرود که با موضوع تکریم سرپرست سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری لنگرود برگزار شد، با اشاره به وقت‌شناسی و در صحنه بودن مردم ایران اسلامی به ویژه در خلق حماسه ۹ دی اظهار داشت: در این کشور بهترین ملت را داریم و امام عزیز فرمودند «این ملت از ملت صدر اسلام هم بهتر هستند» و هر کجا احساس کنند نظام و کشورشان مورد خطر قرار گرفته، به موقع و پرشور حضور پیدا خواهند کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ادامه داد: از اول انقلاب تاکنون توانستیم با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها، مسیر سخت و پر فراز و نشیب را با افتخار پشت سر گذاشته و همیشه در اوج باشیم و امروز ملت ما سرفراز است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی با رای قاطع ملت بر سر کار آمد، افزود: مردم ما به شعارهای این دولت، امید بسته‌اند و باید از لحظه لحظه‌ای که به عنوان امانت در اختیار ماست، به بهترین نحو برای خدمت استفاده کرد.

مصطفی‌پور با بیان اینکه باید قدر این ملت همیشه در صحنه را بدانیم، ادامه داد: در دوره‌ای که مشکلات معیشتی مردم بسیار زیاد است باید مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، پای کار بوده و در بحران‌ها کنار مردم و میز کارشان در میان آنان باشد و به صورت میدانی عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران با نگاه به حل مشکلات باید این آلام را کاهش دهند، خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم در مردم، امید ایجاد کرده و به یقین دوران سخت با همت مضاعف ملت و مسئولان پشت سر گذاشته می‌شود.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: لنگرود دارای استعدادهای ویژه‌ای در حوزه گردشگری، ساحل، نیروی انسانی تحصیلکرده و با استعداد است که باید فرماندار جدید با تکیه بر این ظرفیت‌ها در صدد رفع مشکلات شهرستان باشد.

در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش‌های هادی جعفرزاده فهیم سرپرست سابق فرمانداری، حکم انتصاب محمدرضا جلالی که از سوی استاندار گیلان به عنوان سرپرست فرمانداری لنگرود منصوب شده، به او اعطا شد.

Share