پس از سوءاستفاده از موقعیت شغلی صورت گرفت؛

دستگیری عامل اخذ رشوه بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عامل اخذ بیش از ۵ میلیارد ریال رشوه در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عامل اخذ بیش از ۵ میلیارد ریال رشوه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اخذ رشوه مسئول محلی یکی از بخش‌های صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد، فرد مورد نظر با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود با وعده صدور پروانه آب، برق و گاز، مبلغ ۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رشوه دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه پس از جمع‌آوری اسناد و مدارک با هماهنگی قضائی متهم مورد نظر دستگیر و در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت: متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع و یا مواجه با اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share