پس از مصدومیت یک نفر و راهبندان خیابان صورت گرفت؛

دستگیری عاملان نزاع و درگیری خیابانی در صومعه‌سرا | علت درگیری اختلافات شخصی و فحاشی بود

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان شرارت، قدرت‌نمایی و درگیری خیابانی در خیابان برشنورد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان شرارت، قدرت‌نمایی و درگیری خیابانی در خیابان برشنورد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرکات سوء و قدرت‌نمایی اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری خیابانی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از خیابان‌های صومعه‌سرا و مصدومیت یک نفر در این حادثه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با اخلال در نظم عمومی و شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت و راهبندان خیابان شده بودند، علت این درگیری را اختلافات شخصی و فحاشی بیان داشت و افزود: متهم ۳۱، ۳۸ و ۴۳ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ کوهستانی در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

Share