فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

پایان جولان اراذل و اوباش در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بود، خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه به اقدامات فنی و سرنخ‌های به دست آمده مخفیگاه متهم را که متواری شده بود، شناسایی کردند، افزود: این فرد شرور با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: متهم ۲۶ ساله پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی پس از معرفی به مرجع قضائی، روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share