فرمانده انتظامی ماسال خبر داد:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه خالکایی ماسال

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از تخریب یک بنا غیرمجاز در بستر رودخانه خالکایی خبر داد و ادامه داد: با افراد سودجویی که بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می‌کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از تخریب یک بنا غیرمجاز در بستر رودخانه خالکایی خبر داد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده واکنش قاطعانه با متخلفان را وظیفه اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: با افراد سودجویی که بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می‌کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی در ادامه به ساخت یک ساختمان غیر مجاز و محصور کردن آن در یکی از روستاهای شهرستان ماسال توسط افراد سودجو که در بستر رودخانه احداث شده بود، اشاره کرد و گفت: با حکم قضائی بنای ۱۶۰ متری و ۱۴۰ متر زمین دور آن تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ملک و زمین آزادسازی شده در این عملیات بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی، از ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه خودداری کنند.

Share