فرمانده انتظامی ماسال خبر داد:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در ماسال | ۳ نفر از عاملان این درگیری غیربومی بودند

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: ۳ نفر از عاملان این درگیری غیربومی بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی اظهارداشت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

وی گفت: در پی اعلام وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه ییلاقی اولسبلنگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه ماموران انتظامی با حضور در مکان اعلامی و مشاهده نزاع دسته جمعی، چاقوکشی و تخریب یک دستگاه دستگاه خودرو پژو، ۳ متهم را در صحنه دستگیر و از گسترش این درگیری جلوگیری کردند، افزود: یکی دیگر از افراد دخیل در این درگیری که متواری بود در مناطق ییلاقی شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی علت درگیری این افراد را اختلاف بر سر اجاره منزل عنوان کرد و با اشاره به اینکه ۳ نفر از عاملان این درگیری غیربومی بودند، بیان داشت: متهمان ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۱ ساله به سبب نزاع، ایراد خسارت به اموال و سلب آسایش مردم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ تقی‌زاده در پایان با اعلام اینکه اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: حفظ نظم و امنیت مردم، خط قرمز پلیس است.

Share