با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان؛

۱۵ طرح و پروژه در آستانه‎ اشرفیه به بهره‌برداری رسید

حمید رضائی لاکسار، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین فرارسیدن هفته دولت گفت: به این مناسبت امروز تعداد ۱۵ طرح و پروژه در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، برق، ورزش، خدمات شهری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با سومین روز از هفته دولت تعداد ۱۵ طرح و پروژه عمرانی، تولیدی و ورزشی در شهرستان آستانه اشرفیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، فرماندار، نماینده، معاونین فرمانداری، بخشداران، امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها با رعایت پروتکل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا به افتتاح رسید.

حمید رضائی لاکسار، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین فرارسیدن هفته دولت گفت: به این مناسبت امروز تعداد ۱۵ طرح و پروژه در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، برق، ورزش، خدمات شهری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۵۳ میلیارد ریال هزینه شده افزود: افتتاح یک واحد تولید مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای سیاهکوچه با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال، افتتاح ۱۰ پروژه تقویت و توسعه برق روستای دهسر با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد ریال، افتتاح ساختمان اداره گاز شهرستان با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد ریال، افتتاح ساختمان شماره ۲ آتش نشانی آستانه اشرفیه با اعتبا ۱۸ میلیارد ریال و افتتاح یک واحد صنایع بسته‌بندی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که در سومین روز از هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسیده اند.

به گفته فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با افتتاح دو طرح تولیدی مرغ گوشتی و صنایع بسته‌بندی در این شهرستان برای ۳۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: در هفته دولت امسال تعداد ۹۲۳ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان در استان گیلان به افتتاح می‌رسد.

عباس صابر ضمن گرامیداشت هفته دولت یادآور شد: افتتاح پروژه‌های هفته دولت با هدف خدمات‌رسانی مطلوبتر به مردم منطقه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها در بخش‌های کشاورزی، عمران شهری و روستایی، ورزش، شهرداری‌ها، زیرساختی، اقتصادی، مسکن مددجویان، مسکن مهر به بهره برداری می‌رسند.

Share