در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد؛

چرا گرمخانه شهرداری رشت به بخش خصوصی واگذار شد؟ | همکاری خوب بهزیستی با شهرداری

یاسر محجوب با بیان این مطلب که چرا فراخوان عمومی برای واگذاری صورت نگرفت گفت: گرماخانه مکان حساسی است و اقشار آسیب پذیر در این مکان حضور دارند و باید به فردی واگذار می شد که در این زمینه تخصص داشته باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در نشست با مدیران بهزیستی از واگذاری گرمخانه شهرداری رشت به بخش خصوصی خبر داد.

در همین راستا رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در گفتگو با دیامیرزا در مورد واگذاری گرمخانه شهرداری به بخش خصوصی گفت: با توجه به اینکه گرمخانه باید دارای امکانات مناسب شامل لباس و غذای گرم، آزمایشگاه، غربالگری، پزشک، آرایشگر و مربیان ماهر و کاربلد باشد و شهرداری قادر به این نیست که چنین امکاناتی را برای مراجعه کنندگان فراهم کند به همین منظور خواستار واگذاری این مکان به بخش خصوصی شدیم.

یاسر محجوب با بیان این مطلب که چرا فراخوان عمومی برای واگذاری صورت نگرفت گفت: گرمخانه مکان حساسی است و اقشار آسیب پذیر در این مکان حضور دارند و باید به فردی واگذار می شد که در این زمینه تخصص داشته باشد به همین منظور درخواست ترک تشریفات دادیم و گرمخانه شهرداری به موسسه آقای سیرجانی که سابقه زیادی در نگهداری چنین افرادی را دارد و حتی دارای چند موسسه در شهر رشت نیز بوده، واگذار شد.

وی با تاکید بر اینکه بهزیستی همکاری بسیار خوبی با شهرداری رشت دارد، اظهار کرد: متاسفانه ما مکانی برای بانوان در رشت نداریم و اگر موردی باشد برای ساماندهی آن مجبور هستیم از بهزیستی کمک بخواهیم و امیدوارم به زودی با کمک خیرین و مدیران و مسئولین، سامانکده ای برای بانوان احداث شود.

این مسئول با اشاره به اینکه رشت تنها شهر استان گیلان است که گرمخانه دارد به دیارمیرزا گفت: همه شهروندان می توانند که با تماس به سامانه ۱۳۷ شهرداری با مشاهد افراد بی خانمان و بی سامان اطلاع رسانی کنند.

Share