دستگیری دو متهم 30 و 35 ساله

دستگیری باند جاعلان چک پول ۵۰ هزار تومانی در آستارا

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری دو جاعل چک پول و کشف ۶۲ قطعه چک پول پانصد هزار ریالی جعلی در آستارا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری دو جاعل چک پول و کشف ۶۲ قطعه چک پول پانصد هزار ریالی جعلی در آستارا خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر تردد خودروئی سواری مشکوک، در یکی از روستاهای شهرستان آستارا، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و با رعایت موازین قانونی خودروی مشکوک را متوقف و در بازرسی از خودروی پراید تعداد ۶۲ قطعه چک پول پانصد هزارریالی جعلی به همراه یک تیغه قمه کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو متهم ۳۰ و ۳۵ ساله تصریح کرد: در بازجوئی بعمل آمده از متهمین اظهار داشتند پولهای جعلی را از افرادی در یکی از استان‌های مرزی تحویل گرفته و قصد تبدیل آنها به پول نقد را داشتند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقام قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند؛ خاطرنشان‌کرد: پیگیری‌های لازم برای دستگیری سایر همدستان متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

Share