احمد صومی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا مطرح کرد:

به پیشکسوتان سپیدرود بی‌احترامی کردند و مردم را دور زدند | بازی‌های سیاسی ربطی به ما ندارد!

صومی گفت: آقایان برادرزاده خود را مدیرعامل گذاشتند؛ متأسفم! فردی که مدیرعامل می‌شود باید تجربه و دانش داشته باشد؛ عملکرد نمایندگان در شهر مشخص است و اگر راست می‌گویند بیایند و مشکلات مردم را حل کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد صومی، متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا، درخصوص آخرین وضعیت باشگاه سپیدرود، اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد حقایق را پشت سر خود می‌گذارند و رویاسازی می‌کنند.

وی همچنین ادامه داد: وضعیت باشگاه سپیدرود اصلا خوب نیست و پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته است.

  سه بار به صورت فردی درخواست مالکیت دادم

صومی در رابطه با اینکه گفته می‌شود پیشکسوتان باشگاه یک گروه هستند و یک فرد باید به عنوان مالک معرفی شود نیز گفت: صرحتا اعلام می‌کنم این اظهارات دروغ است زیرا بنده سه بار تقاضای شخصی خودم را اعلام کردم.

وی در گفتگو با دیارمیرزا، افزود: در ۱۷ شهریور ماه یک روز پس ابلاغ نامه‌ی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه تقاضای خریدم را اعلام کردم. همچنین در یکم مهر ماه این بار با امضای شخص خودم به نمایندگی از پیشکسوتان نامه دادم که تا الان به من پاسخ ندادند.

این پیشکسوت باشگاه سپیدرود ادامه داد: یک بار دیگر و پس از اینکه خانم بخشی اعلام کردند، گروهی خواستار خرید سپیدرود شده‌اند، تقاضای خرید سپیدرود را کتبا و با امضای شخصی خودم تکرار کردم و شماره نامه آن را دارم اما باز هم پاسخی به من ارائه نشد!

آنهایی که با یک برگه مالک انتخاب می‌کردند، دو روز به ما اعتماد نکردند

صومی با اشاره به اینکه یک ماه فرصت سوزی شد و همه بازیکنان از تیم رفتند، گفت: آنهایی که با یک برگ کاغذ بدون سربرگ مالکیت تیم را واگذار کردند، حاضر نشدند دو روز به پیشکسوتان فرصت دهند تا با پرداخت بدهی‌ها پنجره نقل و انتقالات باشگاه را باز کنند تا پس از آن مالکیت را به ما واگذار کنند.

این متقاضی خرید باشگاه سپیدرود افزود: هم به ما بی‌احترامی کردند هم از قانون عدول کردند و هم مردم را دور زدند.

نمی‌توانم امانت مردم را در اختیار دیگران قرار دهم | سرمایه من، اعتبار و هویت من است

این پیشکسوت باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه تاکنون از من ضمانت و حساب بانکی از من نخواستند اما اگر بخواهند نیز نمی‌توانم امانت مردم را در اختیار آنها بگذارم و قطعا چنین کاری نخواهم کرد، اظهار کرد: مگر آن زمانی که تیم را به علی کریمی و کیومرث بیات واگذار کردند از آنها حساب بانکی خواستند!؟

وی افزود: یک عده از پیشکسوتان به بنده اعتماد کردند و املاک و سرمایه خود را در اختیار من قرار دادند تا وقتی مالکیت تیم را گرفتم برای سپیدرود هزینه کنم.

صومی همچنین ادامه داد: سرمایه من، اعتبار و هویت من است و من در سه مرحله به کمک پیشکسوتان تیم را نجات دادم.

جوانان امروز آگاه هستند و نمی‌توان به آنها دروغ گفت

وی در گفتگو با دیارمیرزا، با بیان اینکه طرفداران امروز سپیدرود جوانان هستند، تأکید کرد: جوانان امروز آگاه هستند و نمی‌توان به آنها دروغ گفت زیرا جوانان در خواب نیز در فضای مجازی هستند چه برسد در بیداری! پس کسی نمی‌تواند آنها را فریب دهد.

متقاضی خرید باشگاه سپیدرود گفت: خانم بخشی بداند که زن بودن مدیرکل ورزش و جوانان افتخار نیست بلکه افتخار این است که تیم سپیدرود را به صاحبان اصلی آن واگذار کند!

وی همچنین با بیان اینکه از روز اول گفتم جلوی پای ما سنگ نگذارید، ما چیزی از شما نمی‌خواهیم، اظهار کرد: چگونه و با چه کسی باید صحبت کنیم؛ من صادقانه وارد میدان شدم اما متأسفانه متوجه شدم این کارها بازی است.

بازی‌های سیاسی ربطی به ما ندارد!

صومی افزود: این افراد متوجه نشدند که ما پیشکسوتان که ریشه‌های تیم هستیم و این تیم را ساختیم هیچ وقت خودمان را وارد بازی‌های سیاسی نکردیم زیرا بازی‌های سیاسی ربطی به ما ندارد! ما یک راه اصلی داریم و هیچکسی نمی‌تواند ما را از راه اصلی خود خارج کند.

این پیشکسوت باشگاه سپیدرود با بیان اینکه بنده برای خرید تیم یک فرصت محدود دارم، اظهار کرد: احتمالا دارد تا آخر هفته از خرید تیم انصراف می‌دهم و پس از آن همه چیز را افشاء خواهم کرد.

وی در گفتگو با دیارمیرزا، افزود: تا کنون همه چیز را به مردم دروغ گفتند من شخصا تقاضای خرید تیم را دادم؛ برخی افراد در سپیدرود منافع دارند و الان سیاسیون آمدند برای انتخابات پیش رو می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند.

 برادرزاده خود را مدیرعامل گذاشتند

صومی در پایان گفت: آقایان برادرزاده خود را مدیرعامل گذاشتند؛ متأسفم! فردی که مدیرعامل می‌شود باید تجربه و دانش داشته باشد؛ عملکرد نمایندگان در شهر مشخص است و اگر راست می‌گویند بیایند و مشکلات مردم را حل کنند.

Share