سرمربی سپیدرود رشت تأکید کرد:

اگر بمیرم سپیدرود را به دسته بالاتر می‌برم | فوتبال امروز و همین جا به پایان نمی‌رسد

اشجاری گفت: به تیم خود و بازیکنانم افتخار می‌کنم در خارج از خانه امتیاز کسب کردند و این را اعلام می‌کنم با همه مشکلاتی که به وجود می‌آوردند تیم ما تا پایان فصل مدعی باقی خواهد ماند و شده بمیرم این تیم را به دسته بالاتر می‌برم!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن اشجاری، سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از تساوی خارج از خانه برابر نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بازی دو بُعد داشت در بُعد فنی، سپیدرود کاملا بر بازی مسلط بود و می‌توانست در جریان بازی به گل‌های بیشتری دست یابد، گفت: متأسفانه به علت یک اشتباه و برخلاف جریان بازی گل تساوی را دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیروزی حق سپیدرود بود، گفت: در بُعد دیگر بازی بحث ناعدالتی‌هاست و اینکه چرا حضور هواداران در ورزشگاه در استان‌های مختلف متفاوت است.

سرمربی سپیدرود رشت ادامه داد: در هفته گذشته نیروی زمینی مقابل ما در رشت بازی کرد و ۵ بار تیم را به دلیل حضور هواداران بیرون بکشید اما داور نه به کسی کارت زرد داد و نه کسی را اخراج کرد!

پشت نمیکت ما به من و بازیکنانم توهین شد | فوتبال امروز و همین جا به پایان نمی‌رسد

اشجاری افزود: در بازی مقابل نفت و گاز گچساران، سکوی تماشاگران میزبان پُر از تماشاگر بود اما بنده اعتراضی نکردم اما وقتی پشت نیمکت ما به من و بازیکنانم توهین می‌کند، از نیروی انتظامی درخواست کردم که آن‌ها را از ورزشگاه به بیرون هدایت کنند.

پیشکسوت فوتبال گیلان با اشاره به رفتار ناشایست نیمکت‌نشینان و کادرفنی نفت و گاز گچساران، گفت: عزیز فریسات سرمربی تیم حریف، رفیق بنده بود اما جلوی رفتار زشت و توهین‌های نیمکت‌نشینان خود علیه مرا نگرفت در صورتی که اگر بازیکنان من چنین رفتاری می‌کردند حتما با آن‌ها برخورد جدی می‌کردم.

به گزارش دیارمیرزا، وی افزود: فوتبال امروز و همین جا به پایان نمی‌رسد و عزیز فریسات سال‌های دیگر نیز مربی خواهد بود بنابراین باز هم همدیگر را خواهیم دید.

باید یاد بگیریم فوتبال را فنی دنبال کنیم | آیا من بخاطر درخواست رعایت قانون باید کارت زرد بگیرم!؟

اشجاری با تأکید بر اینکه باید یاد بگیریم فوتبال را فنی دنبال کنیم، گفت: تنها دلیل بیرون کشیدن تیم توهین‌های بسیار زیادی بود که به ما شد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت اظهار داشت: داور به چه حقی آمد و به بنده گفت که اگر تا ۵ دقیقه دیگر بازی را شروع نکنی بازی را سه بر هیچ به نفع حریف می‌کنم؛ مگر بازی ناظر و مسئول برگزاری ندارد!؟ داور چه حقی دارد مرا تهدید می‌کند!؟

وی ادامه داد: همه گفتند که آقای اشجاری کلمه‌ای توهین به تیم حریف نکرده است اما داور اصرار داشت که از فاصله زیاد توهین بنده را شنیده است و بنده را از زمین اخراج کرد! و اگر بیرون کشیدن تیم کارت زرد دارد پس به همه باید کارت زرد بدهید.

ااشجاری با بیان اینکه آیا من بخاطر درخواست رعایت قانون باید کارت زرد بگیرم!؟ تصریح کرد: هفته آینده تیم ما یک بازی مهم با چوکای تالش دارد اما بنده توسط داور بازی اخراج شدم و بازی هفته آینده را از دست دادم.

شده بمیرم این تیم را به دسته بالاتر می‌برم!

به گزارش دیارمیرزا، اشجاری گفت: من هرجا رفتم دیدم تماشاگران حضور دارم گفتم ایراد ندارد بگذارید بازی را ببینند اما وقتی از اول تا آخر به ما توهین کردند من چه باید می‌کردم!؟

سرمربی سپیدرود رشت ضمن انتقاد از داور بازی گفت: باید داوری انتخاب شود که در حد و اندازه بازی‌های مهم باشد و ابتدا بتواند هیجانات خودش را کنترل کند سپس بتواند بازی را کنترل کند.

وی در پایان با بیان اینکه داور با غرض‌ورزی نسبت به بنده قضاوت کرد و این بلا را بر سر سپیدرود رشت آورد، گفت: به تیم خود و بازیکنانم افتخار می‌کنم در خارج از خانه امتیاز کسب کردند و این را اعلام می‌کنم با همه مشکلاتی که به وجود می‌آوردند تیم ما تا پایان فصل مدعی باقی خواهد ماند و شده بمیرم این تیم را به دسته بالاتر می‌برم!

Share