امام جمعه موقت بندر آستارا؛

استاندار در انتخاب فرماندار آستارا مستقل تصمیم بگیرد | نمایندگان در عزل و نصب فرمانداران دخالت نکنند

حجت‌الاسلام صالحی گفت: مردم آستارا خواهان فرمانداری هستند که انقلابی و جهادی عمل کند و برای دولت آقای رئیسی وصله ناهمگون نباشد و تحت توصیه و فشار انتخاب نشده باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان به فرا رسیدن شب یلدا اشاره کرد و افزود: در این شب طولانی نیازمندان را از یاد نبرده و ضمن صله‌‎ارحام، دور هم بوده و شادی کرده و از گناه و معصیت نیز دور باشیم.

امام جمعه موقت بندر آستارا با اشاره به ۲۶ آذر روز حمل و نقل و راهداری، تصریح‌کرد: راهداران، تلاشگران بی‌نام و نشانی هستند که زیرساخت‌های ارتباطی کشور را حفظ می‌کنند.

وی به سالروز شهادت آیت‌الله شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: این وحدت به معنی حوزوی شدن دانشگاه یا برعکس نیست، بلکه به این معنی است که حوزه باید دین و اعتقاد مردم را حفظ کند و دانشگاه نیز در صدد آبادی دنیای مردم باشد.

حجت‌‎الاسلام صالحی از تعلل در انتصاب عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان آستارا انتقاد کرد و افزود: از استاندار گیلان می‌خواهم در انتخاب فرماندار آستارا، بدون توجه به نظر فرد یا گروه خاص و به طور مستقل تصمیم بگیرد.

خطیب موقت نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، انقلابی و پیرو مقام معظم رهبری هستند نباید در عزل و نصب فرمانداران دخالت کنند، گفت: اگر دخالتی هست، خلاف فرمایش مقام معظم رهبری است و بی‌شک بدون مسئول اجرایی ماندن آستارا از پنج یا ۶ ماه قبل به نفع کسی نیست.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری که با فشار یا توصیه یک فرد یا گروه خاص نصب شود، فردا جاده صاف کن همان فرد یا گروه خواهد بود، افزود: مردم شهرستان آستارا اینگونه مسئول اجرایی را نمی‌خواهند.

امام جمعه موقت بندر آستارا تصریح کرد: مردم آستارا خواهان فرمانداری هستند که انقلابی و جهادی عمل کند و برای دولت آقای رئیسی وصله ناهمگون نباشد و تحت توصیه و فشار انتخاب نشده باشد.

Share