امام جمعه موقت آستارا؛

رانت بازی، کاغذ بازی و باند بازی در آستارا دست سرمایه گذاران را کوتاه کرده است

حجت الاسلام ناصر صالحی خطیب جمعه موقت آستارا گفت: رانت بازی و کاغذ بازی و باند بازی در آستارا دست سرمایه گذاران را کوتاه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام صالحی در ابتدای خطبه اول با اشاره به تقوا به عنوان بهترین زاد و توشه آخرت گفت: تقوا به عنوان یک پشتوانه برای رستگاری و عاقبت به خیری برای مومن است و انسانی که به دنبال تقوا باشد، از مسیر الهی منحرف نمی شود.

صالحی نماز جمعه را حج فقرا دانست و بیان کرد: هر قدمی که برای حضور در نماز جمعه بر می دارید با ارزش و گامی برای ترک گناه و رستگاری است، نماز جمعه انسان را از انجام گناه و حضور در مجالس گناه دور می کند و با عبادت مقابل هر گونه ارتکاب گناه می ایستیم.

امام جمعه موقت آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به لزوم وجود مسئولین با غیرت در کشور بیان کرد: با حضور مسئولین خائن نیاز به دشمن وجود ندارد و دست دشمنان داخلی و خارجی به ملت باید قطع شود.

صالحی گفت: پیشنهاد می کنم کارگروهی تشکیل شده و در مقابل کارگاه های ساخت مشروبات الکلی بایستد، کسانی که مسئول بوده و کاری نمی کنند خائن به مردم و نظام هستند، امروز متاسفانه این معضل و آسیب به وضوح مشاهده می شود و این درد را فریاد می کنیم.

وی با تبریک ۱۲ آذر روز قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: نمایندگان مجلس ریل گذار امور کلی کشور هستند و وظیفه مجلس فراملی و نه شهرستانی است، نمایندگان مجلس نباید اسیر مسائل جزئی باشند و به اندازه هر صندلی مجلس یک کربلا شهید داده و امروز حل مشکلات اقتصادی کشور یک نیاز ضروری و مهم است.

خطیب جمعه موقت آستارا گفت: رانت بازی و کاغذ بازی و باند بازی در آستارا دست سرمایه گذاران را کوتاه کرده است و باید با تقوا و ایجاد بستر مناسب فضا را برای حضور سرمایه گذاران آماده کرد.

صالحی با تبریک روز دانشجو در ۱۶ آذر گفت: اگر دانشجویان برای آینده مملکت کاری نکنند، قطعا محتاج غرب خواهیم شد، متاسفانه امروز عده ای امتحان نداده و کلاس نرفته مدرک دانشگاهی می گیرند و اساتید در قبال آینده کشور مسئول هستند.

وی بیان کرد: مهم ترین توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه هفت بندی گام دوم انقلاب توجه به علم اندوزی و تحصیل علم به جوانان است و مسئولان باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

صالحی با اشاره به مذاکرات هسته در روزهای اخیر گفت: مذاکره برای مذاکره هیچ توجیهی ندارد و امروز هیئت مذاکرات هسته ای برای اصلاح تخریب ۸ ساله تیم گذشته رفتند، متاسفانه هیئت اروپایی مستقل نیستند، آمریکا حق شرکت در مذاکرات را ندارد و این کشور برای ما کدخدا نبوده و نخواهد بود، تنها راه بازگشت آمریکایی ها به مذاکرات، رفع تحریم ها و عمل به تعهدات امضا شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در مذاکرات محلی از اعراب ندارد و قبل از سرآمدن ۲۵ ساله برای ماندن خودشان فکری بکنند.

صالحی با اشاره به عملکرد مناسب ستاد نماز جمعه آستارا و تقدیر استانی گفت: در روزهای گذشته ستاد نماز جمعه آستارا به دلیل عملکرد مناسب، به عنوان ستاد برتر استان گیلان انتخاب شد و انشاالله که هر قدمی که بر می داریم برای توسعه و اعتلای کشور عزیزمان و نظام مقدسمان باشد.

Share