مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داریم که بیشترین میزان آن مربوط به بخش آب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان اظهار کرد: هم اکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داریم که بیشترین میزان آن مربوط به بخش آب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز در مراسمی محمد هادیان بعنوان ذیحساب شرکت آب و فاضلاب استان گیلان معرفی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در مراسم معارفه، ضمن قدردانی از زحمات رامین شیرزاد بعنوان ذیحساب شرکت آبفای گیلان گفت: تجمیع و بررسی حسابهای شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی پس از یکپارچه سازی، یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات چند سال اخیر در این حوزه بود.

سید محسن حسینی با اشاره به جذب کامل اعتبارات سال‌های ۹۸ و ۹۹ افزود: شرکت آبفای گیلان در چند سال گذشته از دستگاه‌های برتر استان در حوزه جذب اعتبارات عمرانی بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داریم که بیشترین میزان آن مربوط به بخش آب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان ابراز امیدواری کرد؛ با جذب این اعتبارات در موعد مقرر، پروژه‌های آبرسانی اجرا و بازدهی مناسب داشته باشند.

حسینی، هدف‌گذاری پروژه‌های اجرایی این شرکت را بر مبنای جذب به موقع اعتبارات عمرانی دانست و گفت: تلاش این شرکت بر آن است تا در کوتاهترین زمان ممکن، پروژه‌ها اجرا و به بهره برداری برسد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان نیز در این مراسم گفت: توسعه مبتنی بر آب برای استان گیلان اهمیت ویژه‌ای دارد.

علیرضا نوروزی افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، گیلان در کانون توجهات قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت گیلان طی سال‌های گذشته، گفت: متناسب با رشد جمعیت، باید خطوط انتقال آب و برق هم توسعه یابد.

وی با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی مستمر و بی‌وقفه شرکت آبفای استان به مشترکین تحت پوشش؛ نقش ذیحساب را در این شرکت بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: ذیحساب بعنوان پشتیبان این مجموعه با کمترین هزینه در بهترین زمان ممکن تسهیل‌گر فعالیت‌های این شرکت خواهد بود.

رامین شیرزاد ذیحساب پیشین شرکت آبفای گیلان هم در سخنانی گفت: بیش از ۳ سال افتخار همکاری و انجام کار تیمی در این شرکت، علی رغم حجم بالای فعالیت‌ها در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، با جدیت و همراهی کارکنان، کارها به سهولت انجام می‌شد.

محمد هادیان ذیحساب جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز با اشاره به اینکه ذیحساب در خط مقدم شرکت قرار دارد و با مشاهده سختی‌ها به دنبال بهترین راهکار است، گفت: امیدوارم با کمک همه عوامل این شرکت وظایف قانونی به خوبی انجام شود.

Share