با حضور مدیرعامل آبفای گیلان

نحوه اجرای تبصره ۳ در جلسه شورای شهر بندر کیاشهر بررسی شد

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت تبصره ۳ در اجرای پروژه های آب و فاضلاب اظهار داشت: براساس مفاد تبصره ۳ ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرحهای فاضلاب و بازسازی شبکه های آب شهری میتوان از مشارکت مالی مردمی بهره مند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل آبفای گیلان با حضور در شورای شهر بندر کیاشهر به بررسی نحوه اجرای تبصره ۳ برای پروژه های آب و فاضلاب پرداخت.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت تبصره ۳ در اجرای پروژه های آب و فاضلاب اظهار داشت: براساس مفاد تبصره ۳ ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرحهای فاضلاب و بازسازی شبکه های آب شهری میتوان از مشارکت مالی مردمی بهره مند شد.

وی در ادامه افزود: همیاری و همکاری شورای شهر در اجرای این مصوبه برای اخذ وجوه مشارکت مالی مردمی به عنوان نمایندگان مردم شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین یادآور شد: آب شرب بندر کیاشهر از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان و از سد آیت اله بهجت شهر بیجار تأمین می شود که از آب با کیفیت بالا برخوردار است.

وی در پایان به منظور آشنایی اعضاء شورای شهر با روند تصفیه آب و مشکلات این حوزه جهت بازدید از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان دعوت نمود.

Share