فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

کشف ۱۶ تن سیمان احتکار شده در دیلمان! | معرفی متهم ۴۸ ساله به اداره تعزیزات حکومتی

سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۶ تن سیمان احتکار شده از یک انبار در بخش دیلمان این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۴۸ ساله در این راستا به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۶ تن سیمان احتکار شده از یک انبار در بخش دیلمان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین امیدخواه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام مالی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: در راستای کنترل بازار، جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در بخش دیلمان اقدام به احتکار سیمان در انبار مغازه خود کرده و از فروش آن‌ها خودداری می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از صحت خبر دریافتی پس تحقیقات نامحسوس صورت گرفته خبر داد و بیان داشت: ماموران انتظامی بخش دیلمان به همراه نماینده صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۱۶ تن سیمان احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم ۴۸ ساله در این راستا به اداره تعزیزات حکومتی تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۹۲ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ امیدخواه در پایان اذعان داشت: اقدامات این‌چنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام مورد نیاز مردم است که پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیان‌بار قاچاق یا احتکار کالا مبارزه می‌کند.

Share