فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

۱۱ تن سیمان احتکار شده در سیاهکل کشف شد

سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۱ تن سیمان احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۱ تن سیمان احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین امیدخواه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در راستای شناسایی و برخورد با محتکران، در پی دریافت خبری از احتکار مقدار زیادی سیمان در سیاهکل مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، محل احتکار سیمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل‌مورد نظر اعزام شدند.

وی از کشف ۱۱ تن سیمان احتکار شده در بازرسی از این انبار خبر داد و اظهار داشت: سیمان‌های کشف شده با نرخ دولتی به مقصد یک شهرستان دیگر خریداری و در این انبار احتکار شده است.

سرهنگ امیدخواه تصریح کرد: در این رابطه متهم ۴۷ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی به تحویل سیمان‌های کشف شده به تعزیرات حکومتی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش این محموله را ۸۸ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران از شهروندان خواست، در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share