استاندار گیلان اعلام کرد:

شایسته است که به بهترین شیوه از صنعتگران حمایت کنیم

یک دستگاه خودرو آتش نشانی با حضور استاندار گیلان در شهرک صنعتی سیاهکل رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر اسدالله عباسی استاندار محترم استان گیلان در مراسم رونمایی از یک دستگاه خودرو آتش نشانی در شهرک صنعتی سیاهکل اظهار داشت: با وجود سختی ها، تنگناهای صنعت و تحریم های ناجوانمردانه، بسیاری از صنایع ما روی پا نگه داشته شده اند.

عباسی صنایع را همراهان اصلی دولت و ملت در تحمل مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: شایسته است که به بهترین شیوه از صنعتگران حمایت کنیم.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: شایسته است که به بهترین شیوه از صنعتگران حمایت کنیم.

وی ضمن بازدید از تصفیه خانه این شهرک صنعتی با تأکید بر توجه و رعایت مسایل زیست محیطی و الزامات استانداردسازی کالا توسط تولیدکنندکان، بر همراهی مدیران بخش های مختلف با تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: مدیران و کارآفرینان بخش صنعت افرادی خوش فکر و با ایده های نوین هستند که می بایست به این ایده ها توجه کنیم و آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار محترم استان گیلان در شهرک صنعتی سیاهکل در خصوص افتتاح یک دستگاه خودرو آتش نشانی بیان داشت: ۷ شهرک صنعتی شامل شهرک های لاهیجان، تالش، سیاهکل، لوشان، انزلی، شفت، صومعه سرا دارای ایستگاه و خودرو آتش نشانی میباشند و شهرک صنعتی آستانه اشرفیه دارای ایستگاه آتش نشانی میباشد.

فریبرز سعیدی کیا در پایان بیان داشت: خوردو آتش نشانی شهرک صنعتی سیاهکل به ارزشی بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال خریداری و مستقر گردید و خودرو آتش نشانی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه به ارزشی بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خریداری و به زودی در این شهرک صنعتی مستقر خواهد گردید.

لازم به ذکر می باشد در جریان مراسم رونمایی از خودرو آتش نشانی در شهرک صنعتی سیاهکل، دکتر اسدالله عباسی استاندار محترم استان گیلان از دو واحد تولیدی شامل تولید الیاف پلی استر با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر و واحد بسته بندی محلول های تزریقی، دارویی و ملزومات اصلی دیالیز صفاقی در شهرک صنعتی سیاهکل بازدید به عمل آوردند.

Share