موضوعات مطرح شده در حد گمانه زنی است

عباسی: پیشنهادی به من برای تصدی استانداری گیلان داده نشده است

با توجه به اینکه این روزها نام گزینه‌های متعددی برای مسند استانداری‌ها در دولت سیزدهم مطرح می‌شود، خواسته عموم مردم گیلان انتخاب یک استاندار بومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گمانه‌زنی‌ها، تحلیل‌ها و بررسی‌ها پیرامون استانداران، این روزها به اوج خود رسیده است و با استقرار کمیته انتصابات دولت جدید در تالار وزارت کشور و معرفی «محمدباقر خرمشاد» به‌عنوان معاون سیاسی، در روزهای آینده استانداران جدید معرفی و روانه اتاق‌های محل کار خود در استانداری‌های کشور خواهند شد.

گفتنی است در گیلان نیز از اسدالله عباسی، محمد عبدالله پور و محمدجعفر علیزاده به عنوان گزینه های حدی استانداری گیلان نام برده شده است، هرچند هنوز هیچ خبری قطعی شده و هیات دولت نیز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

در همین راستا، اسدالله عباسی نماینده سابق رودسر و املش با بیان اینکه هنوز از سوی دولت پیشنهادی به او برای تصدی استانداری گیلان داده نشده است، برای تنویر افکار عمومی افزود: موضوعات مطرح شده در حد گمانه زنی است و هیات دولت تاکنون تصمیمی نگرفته است.

با توجه به اینکه این روزها نام گزینه‌های متعددی برای مسند استانداری‌ها در دولت سیزدهم مطرح می‌شود، خواسته عموم مردم گیلان انتخاب یک استاندار بومی است. امیدواریم دولت نیز برای جلوگیری از تشدید فضای غبارآلود و همچنین جلوگیری از تخریب نیروهای بومی و توانمند گیلان هرچه سریعتر تکلیف استانداری گیلان را مشخص کند.

Share