فرماندار رضوانشهر در جلسه شورای اداری؛

راهدارخانه محور پونل به خلخال، برق سراسری ندارد | نیمی از سال این جاده مسدود است

فرماندار رضوانشهر اظهار داشت: محور پونل به خلخال در این شهرستان از جاده های مهم، پرتردد و سخت گذر کوهستانی است و با گذشت چندین سال از ساخت راهدار خانه در محدوده روستای زندانه همچنان فاقد برق سراسری می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی صبح روز پنجشنبه بیست و هفتم آبان در هشتمین جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع مسئولین با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام گفت: کتاب آسمانی قرآن که کلام خداوندی می باشد راهگشای همه بشریت و چراغ هدایت است که همه باید در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی اهتمام لازم بعمل آورند.

وی با تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه امنیت پایدار را بدنبال خواهد داشت و موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد.

قاسمی به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: انکار بسیج یا نابخردانه است یا خائنانه، بسیج یعنی نیروی کارآمد در همه میدان ها. و بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون همین تفکر و میل بسیجی است.

رئیس شورای اداری شهرستان رضوانشهر با اشاره به موضوع کرونا در این شهرستان با قدردانی از زحمات کادردرمان و بسیج گفت: حدود ۱۰ درصد از جمعیت جامعه هدف بالای ۱۲ سال این شهرستان دز اول واکسن را دریافت نکرده اند، که با کمک شبکه بهداشت، سپاه، بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی با ایجاد اکیپ های سیار و اجرای طرح غربالگری محله محور شهید سلیمانی به صورت خانه به خانه نسبت به تکمیل روند اجرای واکسیناسیون عمومی در این شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: در خصوص واکسیناسیون ماداران باردار، ۹۵ درصد دز اول و همچنین در حوزه دانش آموزان ۱۰۰درصد دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر با اشاره به موضوع مهم تنظیم بازار و معیشت مردم و تاکیداتی که دولت رئیسی در این راستا داشتند، گفت: در خصوص کالاهای اساسی در وضعیت خوبی قرار داریم و هیچ گونه اغماضی با اخلال گران بازار نخواهیم داشت.

وی همچنین به نظارت و کنترل قیمت ها از سوی متولیان امر در این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار رضوانشهر همچنین با تشکر از تلاش ها و زحمات نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مشکلات مردم در سطح ملی با اشاره به وجود مشکلات در محورهای کوهستانی رضوانشهر و پره سر اظهار داشت: محور پونل به خلخال در این شهرستان از جاده های مهم، پرتردد و سخت گذر کوهستانی است و با گذشت چندین سال از ساخت راهدار خانه در محدوده روستای زندانه همچنان فاقد برق سراسری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط سخت و پیچیده جوی و همچنین کولاک های شدید در این محور، نیاز به مراقبت شبانه روزی و حضور تمام وقت راهداران می باشد که متأسفانه بدلیل فقدان برق در این راهدارخانه، طی سالیان گذشته حدود نیمی از سال این جاده مسدود می شود.

قاسمی با تاکید بر پیگیری مبادله نامه ها و اعتبارات پروژه های عمرانی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از ادارات کل استانی، گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌ها موجب اتلاف منابع می‌شود لذا باید برای اتمام پروژه‌ها همت جدی وجود داشته باشد.

فرماندار رضوانشهر همچنین گفت: باتوجه به فصل بارش ها، همه مدیران و نهادها آمادگی لازم جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی را داشته باشند.

Share