فرماندار رضوانشهر:

دیدار نامزد های انتخابات ریاست جمهوری، حامل پیام برای مردم بود

فرماندار رضوانشهر گفت: دیدار نامزد های انتخابات ریاست جمهوری با رئیس جمهور منتخب، حامل پیام مهم برای همه احزاب سیاسی و مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمودقاسمی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته عفاف و حجاب ، بهزیستی ، تامین اجتماعی و سالروز تاسیس شورای نگهبان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بعد از انتخابات ۱۴۰۰ که با تجلیل از حماسه واقعی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد افزود: مردم در شرایط کرونایی و دشواری‌های اقتصادی و برخی مسائل دیگر، برنامه‌ریزی چند ماهه دنیای استکبار را بر هم زدند و به عنوان برندگان اصلی انتخابات، شکست و ناکامی را نصیب دشمنان ایران و عناصر وابسته به آنان کردند، امید بیگانگان این بود که بر اثر این بهانه‌ها مشارکت در انتخابات به ۲۰ تا ۲۵ درصد برسد که این امید محقق نشد.

وی افزود: با گذشت انتخابات و مشخص شدن نتیجه این همه پرسی بزرگ، هیچ فرد و گروهی حق ندارد این حماسه بزرگ را به کام ملت تلخ کند.

قاسمی با بیان اینکه دیدار نامزد های انتخاباتی ریاست جمهوری با رئیس جمهور منتخب آقای سید ابراهیم رئیسی، حامل پیام مهم دوستی و وحدت برای همه احزاب سیاسی و مردم است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات اخیر گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر از مهمترین تحولات سیاسی در کشور بود که قدرت های بزرگ منطقه را متحیر ساخت و تأثیر بسیار مهمی در آینده سیاسی کشور را رقم خواهد زد.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم این پیروزی بزرگ را به ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی به خصوص مردم شهرستان تبریک عرض نموده و از تلاش های صادقانه، خالصانه همه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی و دست اندرکاران انتخابات که زمینه برگزاری انتخاباتی شکوهمند و امن و ایمن را فراهم نمودند، قدردانی کرد.

رئیس شورای اداری رضوانشهر در ادامه ضمن اشاره به وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان افزود: در زمینه رنگ بندی های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، هم اکنون در وضعیت زرد ناپایدار هستیم و آمار های موجود نشانگر آن است که در حال نزدیک شدن به منطقه خطر می باشیم و چنانچه مردم همکاری لازم را در این راستا نداشته باشند با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت آب کشاورزی و شالیزار های رضوانشهر و پره سر گفت: امسال شرایط بسیار سختی را شاهد بودیم و برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی از همه توان و ظرفیت موجود در این راستا استفاده کردیم و الحمدالله با بارش نزولات جوی بخش بزرگی از مشکلات کشاورزان عزیز این شهرستان برطرف گردید و صبر و شکیبائی کشاورزان زحمتکش قدردانی می نمایم.

فرماندار رضوانشهر در ادامه ضمن تشکر از زحمات رئیس و راهداران اداره راهداری رضوانشهر، نسبت به طولانی شدن و عدم تحقق پروژه های راهداری در این شهرستان، از پیمانکاران و اداره کل راهداری استان انتقاد کرد و گفت: حدود یکسال است که چندین طرح و پروژه راه در این مناطق، برای آسفالت منتظر تصمیم مسئولان راهداری استان می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین ضمن تاکید بر پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان گفت: روسای ادارات و کارکنان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشکلات مردمی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بازار و شرایط اقتصادی گفت: دستگاه های متولی امر با نظارت و کنترل قیمت ها بر بازار مانع از فشار مضاعف به زندگی و معیشت مردم در شرایط کنونی اقتصادی شوند.

همچنین در این جلسه، ائمه جمعه رضوانشهر، پره سر، فرماندهان سپاه ناحیه و انتظامی، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان، مدیران امور آب و امور توزیع برق، رئیس اداره رهداری و حمل و نقل جاده ای و وروزش و جوانان به بیان دیدگاه های خود و ارائه گزارش از حوزه مأموریت کاری خود پرداختند.

Share