یخچال ایستاده از کجا بخریم؟ راهنمای خرید انواع یخچال ایستاده + قیمت

یخچال های ایستاده به این علت که در امکان گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند

در تمامی اماکن تجاری وجود حداقل یک یخچال ایستاده و یخچال فروشگاهی لازم و ضروریست از این رو در این مقاله به بررسی کامل انواع یخچال های ایستاده ها جهت راهنمایی و سهولت در انتخاب بهترین و مناسب ترین یخچال برای فروشگاه ها و سوپرمارکت ها، پرداخیتم.

یخچال ایستاده

یخچال ایستاده

یخچال های ایستاده به این علت که در امکان گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.یخچال ایستاده تک درب تا شش درب اغلب در فروشگاه ها و دیگر یخچال های صنعتی با توجه به کارکردشان جایگاه دیگری دارند.

این یخچال ها به علت به کار گرفتن سیستم گردش یکنواخت هوا،دمای هوا در تمامی نقاط آن یکسان بوده و تازگی اجناس داخل آن را تضمین می نماید.جنس بدنه این دستگاه از استیل میباشد سبب شستشوی آسان آن میشود که از نظر بهداشتی مورد تایید سازمان بهداشت نیز می باشد.همچنین بدنه این محصولات عایق شده با فوم پول اورتان می باشد.

ابعاد یخچال ایستاده به چه صورت است؟

کوچک ترین یخچال ایستاده با عرض ۶۰ سانتی متر می باشد و بزرگ ترین آن اغلب به صورت ۲ متری است که در صورت سفارش امکان تولید در عرض بالا تر نیز وجود دارد.در بررسی هر یخچال ایستاده به صورت مجزا ابعاد یخچال ایستاده اورده شده است.

یخچال ایستاده داروخانه

با توجه به اینکه هر دارو دمای خاصی را نیاز دارد به همین سبب از یخچال ایستاده ای که قابلیت تنطیم درجه از ۲ تا ۱۰ درجه سانتی گراد داشته باشد می توان به عنوان یخچال داروخانه و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرد.از این یخچال ها برای نگهداری دارو ها و مواد شیمیایی مورد استفادعه قرار میگرد.یخچال های داروخانه در مدل های مینی ایستاده، تک درب و  دو درب هستند.

مشخصات فنی یخچال داروخانه 
ابعاد ۲۰۰*۶۰*۶۰ سانتی متر
۲۰۰*۷۰*۷۰ سانتی متر
۲۰۰*۶۵*۷۰سانتی متر
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور ۱/۳
جنس شیشه  سکوریت نشکن
تاج دارد

یخچال ایستاده تک درب نوشابه

یخچال تک درب

یخچال ایستاده تک درب نوشابه پر فروش ترین مدل یخچال ایستاده سوپری و نوشابه می باشد که با داشتن قابلیت نصب استیکر های گوناگون با طرح دلخواه و سفارشی و با ابعاد ۶۰ سانتی، ۶۵ سانتی و ۷۰ سانتی متری و به صورت نوفراست (بدون برفک) تولید و عرضه می گردد.از ویژگی های مهم یخچال ایستاده می توان به مصرف برق کم، وجود ترموستات تنظیم دما، وجود درب شیشه ای مگنتی و نورپردازی آنها اشاره کرد.

یخچال ایستاده دو درب سوپرمارکتی

یخچال ایستاده دو درب اغلب در فروشگاه ها و فست فودی ها و رستوران ها و… کاربرد دارد و ابعاد آن به سه صورت است که با عرض ۶۰ سانتی، ۱۲۰ سانتی و یک و نیم متری می باشد.یخچال ایستاده دو درب سوپر مارکتی از با درب های مگنتی و شیشه ای سکوریت نشکن یخچالی پر طرفدار در بین انواع یخچال ایستاده به شمار می آید.یکی از ویژگی های خاص در این یخچال تعبیه نور LED در دور تادور درب های آن می باشد که جلوه شیک و زیبایی به فروشگاه شما می بخشد.

یخچال قصابی

یخچال قصابی

پرتقضا ترین نوع یخچال قصابی، یخچال قصابی با آویز لاشه می باشد که امکان آویزان کردن لاشه گاو و گوسفند را برای سهولت در تکه تکه کردن آن می باشد جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ می باشد تا خون آبه های داخل یخچال سبب پوسیدگی بدنه داخلی یخچال نگردد.قدرت موتور این یخچال ها ۱/۵ اسب بخار است.شیشه های بکار رفته در این یخچال بدون بخار و از جنس شیشه سکوریت نشکن است و همچنین دمای داخلی این یخچال صنعتی قابلیت تنظیم دارد.
نوع دیگر یخچال قصابی، یخچال جزیره قصابی و دیگری یخچال ایستاده دو متری و یک نیم متری می باشد که به صورت سه درب و شش درب قابل ساخت و تولید است.

مشخصات فنی یخچال قصابی 
ابعاد ۱/۵ متری ۱۵۰*۲۰۰*۷۵ سانتی متر
۲متری ۷۵*۲۰۰*۲۰۰ سانتی متر
عایق  تزریق فوم
جنس بدنه استیل
تاج دارد
قدرت کمپرسور یک اسب بخار

یخچال بستنی میهن

یخچال صندوقی از دیگر یخچال های پر طرفدار موجود در بازار است که به دلیل ابعاد و نوع درب های آن که به صورت شیشه ای محدب و کشویی می باشد.این یخچال ها در لیتراژ متنوعی چون ۴۰۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری و ۶۵۰ لیتری تولید و عرضه می گردد. عایق بندی این فریز بستنی به صورت عایق تزریق فوم می باشد.قابلیت نصب استیکر بستنی میهن دومینو، پاک و … به سفارش مشتری وجود دارد.

یخچال کبابی

جگرکی ها و کبابی ها یا رستوران ها به نوع خاصی از یخچال احتیاج دارند زیرا باید سیخ کباب، جوجه، قلوه و …. را به طور آماده در داخل یخچال نگهداری کنند.به همین سبب یخچال های تولید شده است که عمق طبقات آن ۹۰ سانتی متر می باشد و با بدنه ای شیشه ای، کباب و جگر را در دید راس مشتری قرار می دهد که به آن یخچال کبابی یا جگرکی گفته می شود.

 مشخصات فنی یخچال کبابی

جنس بدنه استیل
سیستم دیفراست
درب شیشه ای دوجداره
لوگو CNC
نورپردازی LED
عایق بندی  تزریق فوم

یخچال مرغ فروشی

از فریزر ایستاده تک درب تا شش درب می توان به عنوان یخچال مرغ فروشی استفاده کرد همچنین نوعی از یخچال ها وجود دارند که به صورت افقی هستند و شیب داخلی آنها سبب چیدمان مناسب و سهولت در شستشوی آن می گردد. که به آن یخچال مرغ مه افشان گفته می شود. همچنین فریزر استیل شش درب طرح قدیم نیز به عنوان یخچال مرغ فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال هتلی

یخچال مینی بار در هتل ها و بیمارستان ها بیشرین کاربرد را دارد از این رو به آن یخچال هتلی نیز می گویند.یخچال هتلی با ابعاد ۳ فوت، ۵ فوت، ۷ فوت و همچنین در دو مدل درب شیشه ای و درب گالوانیزه تولید و عرضه می گردد. به یخچال مینی با درب های شیشه ای یخچال شوکیس نیز گفته می شود که در کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی یخچال هتلی

جنس بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
موتور سابکول
قدرت موتور ۱/۵ اسب
ترموستات دیجیتال
ابعاد ۳ فوت ۵۷*۴۶*۴۰ سانتی متری
۵فوت  ۵۵ *۴۹* ۸۵  سانتی متر
۷ فوت   ۵۰*۴۴*۹۴ سانتی متر

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

بازار ایران با نوسات زیادی همراه است که قیمت یخچال ایستاده را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین فاکتور های زیادی در تعیین قیمت این محصول وجود دارد که در این مقاله نمیتوان به بررسی تک تک این موارد پرداخت برای کسب اطلاع دقیق از قیمت انواع یخچال ایستاده فروشگاهی با کارشناسان فروش کارخانه جات تولید یخچال ایستاده که در ادامه معرفی شده است تماس حاصل فرمایید.

معرفی برخی از برترین و معتبر ترین تولید کنندگان یخچال ایستاده

کارخانه جات زیادی در صنعت یخچال ایستاده وجود دارد که در ادامه به معرفی سه تولید کننده برتر یخچال ایستاده می پردازیم.

یخچال ایستاده صنایع برودتی سیلور 

از برترین تولید کنندگان یخچال ایستاده در بازار ایران صنایع برودتی سیلور می باشد و جلب رضایت مشتریان خود در ۲۰ سال اخیر توانسته رتبه خوبی در این صنعت کسب کند. یکی از دلایل موفقیت این مجموعه داشتن خدمات پس از فروش در تمامی شهر های ایران و داشتن ۱۸ ماه گارانتی می باشد.

آدرس سایت: silver-co.ir   تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۳۹۶۴۶۶

یخچال ایستاده فروشگاهی صنایع برودتی آرامیس مارکت

صنایع برودتی آرامیس مارکت یخچال های ایستاده را در ابعاد ۶۰ سانتی، ۷۰ سانتی، ۱۲ سانتی و ۲۰۰ سانتی متری با استفاده از بهترین متریال و به کار گیری کادری مجرب تولید می کند.محصولات تولید شده در مجموعه آرامیس مارکت را به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.تمامی محصولات فوق دارای ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا می باشند.

آدرس سایت: aramismarket.ir تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۴۹۷۱۵۸

یخچال ایستاده کینو 

کارخانه کینو واقع در اصفهان بدون شک در برترین تولید کنندگان یخچال ایستاده می باشد که نمایندگی های زیادی در سراسر کشور دارد و یکی از فروشندگان محصولات کینو ، مجمومه کینو پروداکت می باشد. یخچال های ایستاده کینو در ابعاد ۵۰ سانتی متر ۶۵ سانتی متری و ۸۰ سانتی متری و بدنه سفید گالوانیزه تولید و عرضه می شوند. فروش این محصولات به صورت اینترنتی و حضوری می باشد و دارای ۱۸ ماه گارانتی هستند.

آدرس سایت: kinoproduct.ir  تلفن تماس:  ۰۹۱۲۸۵۷۷۲۴۹

برخی دیگر از فروشندگان یخچال ایستاده

صنایع برودتی اورست: https://everestboroodat.com/

صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir/

صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir/

صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir/

صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir/

صنایع برودتی اورانوس https://uranoosboroodat.com/

صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org/

صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com/

صنایع برودتی یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir/

صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir/

صنایع برودتی اونیور https://univer.ir/

صنایع برودتی کولست: https://coolest-refrigerator.ir/

صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir/

صنایع برودت سرما https://brodatsarma.com/

صنایع امین برودت https://aminbrodatsarma.com/

صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com/

صنایع برودتی ونوس  https://venusboroodat.com/

Share