نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس:

پیمانکار سد پلرود به درستی عمل نمی‌کند | ماشین آلاتی که در پروژه پلرود بکار رفته کم است

محمد صفری ملک میان با بیان این مطلب که در حوزه اجرا سد پلرود بسیار ضعیف عمل شده است، گفت: ماشین آلاتی که در پروژه پلرود بکار رفته کم است و قرار شد افزایش سه برابری داشته باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد صفری ملک میان، نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: نزدیک به یکسال است که پیگیر سد پلرود هستیم و در ابتدا امر با دکتر نوبخت هماهنگی‌ها را انجام دادیم و ایشان هم مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار و کارفرما که آب منطقه‌ای و قرارگاه خاتم الانبیا بود گذاشتند اما متاسفانه در حوزه اجرا، پیمانکار به درستی عمل نمی‌کند به همین منظور نماینده قرارگاه را خواستیم و موضوعات را به ایشان منتقل کردیم.

در حوزه اجرای سد پلرود بسیار ضعیف عمل شده است

وی با بیان این مطلب که در حوزه اجرا سد پلرود بسیار ضعیف عمل شده است، گفت: ماشین آلاتی که در پروژه پلرود بکار رفته کم است و قرار شد افزایش سه برابری داشته باشند.

صفری با اشاره به اینکه نمی‌توانیم هیچ پیش بینی در مورد آب گیری پلرود بدهیم، تصریح کرد: سال گذشته قولی که داده بودیم متاسفانه پیمانکار به خوبی عمل نکرد و الان تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا اعتبارات را جذب کنیم.

منتظر هستیم که ریاست محیط زیست تغییر کند

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس در مورد راه رحیم آباد به قدیم آباد قزوین، اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های که صورت گرفته علی‌رغم اینکه این پروژه کد بودجه‌ای دارد ولی سازمان محیط زیست اجازه نمی‌دهد، فعلا منتظر هستیم که ریاست محیط زیست تغییر کند و از سوی مجمع نمایندگان پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش دیارمیرزا، وی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌های املش و رودسر نیز گفت: پروژه‌های نیمه تمامی وجود دارد، بیمارستان رودسر نیاز به تجهیزات دارد و باید اعتباراتی تخصیص داده شود. همچنین احداث ساختمان اورژانس در رحیم آباد با دو میلیارد اعتبار انجام شد.

صفری در مورد راه املش به شلمان نیز اظهار کرد: تا پاییز قرار شد یک باند آن به بهره برداری برسد اما پیشرفت پروژه رضایت بخش نیست.

Share