نماینده مردم تالش در مجلس:

خبرنگاران و مسئولان باید آئینه یکدیگر باشند | باید خبرنگاران را از خبرنگارنماها جدا کنیم

شکری با بیان اینکه خبرنگاران و مسئولان باید آینه یکدیگر باشند، افزود: متاسفانه هنوز خبرنگاری در برخی نقاط نهادینه نشده و فاصله داریم با اینکه بسیاری مسئولان این حرفه را بعنوان شغل اصلی بپذیرند اما همواره خبرنگاران و مسئولین بایستی در جهت رشد و تعالی شهر و کشور و آرمان های نظام با یکدیگر همراه باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان تالش با حضور نماینده شهرستان، فرماندار تالش، روسای ادارات و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات عصر امروز در سالن اداره ارشاد اسلامی تالش برگزار شد.

محمود شکری، نماینده شهرستان های تالش، ماسال، رضوانشهر در مجلس، با حضور در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالین این عرصه گفت: خوشحالم که در جمع خبرنگارانی مومن و مقید و رهرو نظام و انقلابی هستم که کلام خود را با آیات الهی آغاز می‌کنند و جز این نیست که خبرنگاری عشق الهی است و خداوند در قران کریم به قلمی سوگند یاد کرده است که مقدس بوده و در مسیر اوست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و مسئولان باید آئینه یکدیگر باشند، افزود: متاسفانه هنوز خبرنگاری در برخی نقاط نهادینه نشده و فاصله داریم با اینکه بسیاری مسئولان این حرفه را بعنوان شغل اصلی بپذیرند اما همواره خبرنگاران و مسئولین بایستی در جهت رشد و تعالی شهر و کشور و آرمان های نظام با یکدیگر همراه باشند.

نماینده مردم تالش در مجلس با ذکر این نکته که قطعا انعکاس تمام اخبار منتشر شده را پیگیری می‌کنیم، خاطر نشان کرد: باید خبرنگارها را از خبرنگارنماها جدا کنیم و با تله این افراد به شایعات دامن نزده و تا به یقین نرسیده ایم خبری را منتشر نکنیم چرا که اصالت و جایگاه خبر و خبرنگار با چنین موضوعاتی خدشه دار می شود.

محمود شکری در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با فقدان روابط عمومی ها در ادارات تالش اذعان داشت: متاسفانه این مشکل تنها مربوط به شهرستان ما و یا قصور ادارات نیست بلکه بطور کلی ادارات ما در چارت سازمانی خود پستی به عنوان روابط عمومی ندارند.

نماینده مردم تالش ضمن ابراز خرسندی از تشکیل صنف خبرنگاران در تالش تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل این صنف بتوانیم بسیاری از مشکلات مربوط به این قشر را به طور متمرکز و با همکاری خبرنگاران شهرستان تا حد توان حل و فصل کرده و بدنبال راهکارهایی برای استقلال مالی و بهبود وضع معیشتی خبرنگاران باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از حدود۵۰نفر از اهالی رسانه تجلیل و قدردانی شد.

Share