در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه داماش مطرح شد؛

محمد مختاری سرمربی داماش شد | مشکلات مالی منجر به جدایی فراهانی شد

شاد با قدردانی از زحمات سرمربی پیشین داماش، گفت: بضاعت مالی باشگاه قادر به پاسخگویی درخواست‌های سیامک فراهانی نبود و در واقع تنها معذورات مالی منجر به جدایی فراهانی از داماش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کنفرانس مطبوعاتی باشگاه داماش با معرفی سرمربی جدید لاجوردی‌پوشان شهرباران همراه بود.

در حالی که بیش از هفت سال از برگزاری آخرین کنفرانس مطبوعاتی توسط باشگاه داماش می‌گذشت، عصر دوشنبه در یک شنست خبری مدیرعامل و سرمربی جدید تیم فوتبال داماش به تشریح اقدامات صورت گرفته و اهداف پیش رو باشگاه پرداختند.

*شاد: بضاعت مالی باشگاه قادر به پاسخگویی درخواست‌های فراهانی نبود

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ابتدای سخنان خود با اشاره به خرید سهمیه حضور در لیگ سه گفت: در این مدت جهت خرید سهمیه لیگ سه با تیم‌های زیادی در سطح کشور از جمله اصفهان، قم، تهران، خورموج و … مذاکره داشتیم که در نهایت موفق به خرید و گرفتن مجوز خروج از استان تیم فوتبال کانیاو اشنویه شدیم.

اسماعیل شاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تکرار تجربیات تلخ گذشته از خرید امتیاز تشریح کرد: تمام مبلغ توافق شده در قرارداد توسط مالک محترم پرداخت شد و حتی در دفترخانه هم به صورت رسمی ثبت شد و با آنکه بیش از یک ماه از عقد قرارداد پیش خرید این امتیاز گذشته بود اما تا نهایی شدن انتقال امتیاز اعلام نکردیم.

شاد با قدردانی از زحمات سرمربی پیشین داماش، گفت: بضاعت مالی باشگاه قادر به پاسخگویی درخواست‌های سیامک فراهانی نبود و در واقع تنها معذورات مالی منجر به جدایی فراهانی از داماش شد.

وی ادامه داد: با بررسی جمعی جهات و با احترام به تمام مربیان استان، باشگاه داماش به این نتیجه رسید که این فرصت را به محمد مختاری بدهد که جوانی خود را در این تیم سپری کرد.

مدیرعامل داماش در پاسخ به سوالی در خصوص تشکیل تیم بسکتبال داماش اذعان داشت: به دلیل ارتباط و مساعدتی که دکتر رفیعی رییس هیات بسکتبال استان داشتند تفاهم نامه‌ای مابین باشگاه و هیات بسکتبال منعقد شد تا همچون سپیدرود و ملوان، تیمی با نام داماش در لیگ دسته اول بسکتبال شرکت کند.

وی در ادامه گفت: جهت اطلاع اصحاب رسانه و هواداران داماش باید عرض کنم با مساعدت و پیگیری‌های رئیس هیات بسکتبال، هیچ گونه بار مالی برای باشگاه داماش نخواهد داشت و با توجه به سابقه تیمداری داماش در بسکتبال، در واقع از برند این تیم محبوب برای شرکت در مسابقات استفاده می‌شود.

*مختاری: تمرینات از هفته آینده با برگزاری تست آغاز خواهد شد

در ادامه محمد مختاری سرمربی جدید داماش با پاسخ به سوالات مطرح شده به تشریح اهداف و برنامه‌های خود پرداخت و گفت: لازم می‌دانم که ابتدا از آقای داریوش نصیری مالک محترم باشگاه جهت احیای این تیم محبوب تشکر کنم و همچنین یک تشکر صمیمانه از سیامک فراهانی داشته باشم که سال گذشته زحمات زیادی را برای تیم کشید.

مختاری گفت: بررسی‌ها و مذاکرات جهت انتخاب کادرفنی انجام شده است و به زودی مربیان مدنظر را جهت عقد قرارداد به باشگاه اعلام خواهم کرد و همچنین تمرینات ما از هفته آینده آغاز خواهد شد که جلسات ابتدایی به ارزیابی و تست متقاضیان پرداخته خواهد شد.

کاپیتان سابق داماش در پاسخ به بخشی دیگر از سوالات خبرنگاران خاطرنشان شد: بنده مدرک B مربیگری را دارم و مشکلی برای نشستن بر روی نیمکت ندارم و همچنین بعد از جذب بازیکنان مورد نیاز تصمیم می‌گیرم که آیا به عنوان مربی بازیکن ادامه بدهم یا نیازی نخواهد بود و این بستگی به شرایط تیم در نقل و انتقالات خواهد داشت.

وی در پایان گفت: سعی می‌کنیم شاکله اصلی تیم را از بازیکنان فصل گذشته تشکیل بدهیم و کمبودهای موجود را با در نظرگرفتن بضاعت مالی باشگاه اقدام به جذب بازیکنان مدنظر کنیم.

همچنین در بخشی دیگر از این نشست خبری، فرزاد سیری دبیر سابق هیات فوتبال و از پیشکسوتان تیم‌های گیلانی به سرپرست جدید داماش گیلان معرفی شد.

Share