به دلیل پرداخت نشدن مطالبات؛

داماشی‌ها به کرمان نرفتند؛ اولتیماتوم سازمان لیگ به بازیکنان معترض

در حالی که طبق برنامه بازی ها، لاجوردی پوشان رشتی در بیست و دومین دیدار خود در رقابتهای لیگ یک عصر روز یکشنبه (سیزدهم بهمن) باید به مهمانی مس کرمان بروند، بازیکنان داماش به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتشان از سفر به کرمان و بازی برابر تیم مس خودداری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ادامه مشکلات شدید مالی این فصل و به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، لاجوردی پوشان به کرمان سفر نکردند!

در حالی که طبق برنامه بازی ها، لاجوردی پوشان رشتی در بیست و دومین دیدار خود در رقابتهای لیگ یک عصر روز یکشنبه (سیزدهم بهمن) باید به مهمانی مس کرمان بروند، بازیکنان داماش به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتشان از سفر به کرمان و بازی برابر تیم مس خودداری کردند.

برنامه ریزی و مقدمات سفر به کرمان برای امروز (شنبه) از سوی مدیریت باشگاه انجام شده بود اما بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود حاضر به سفر به کرمان نشدند.

شایان ذکر است که از ابتدای فصل تاکنون میزان دریافتی اعضای باشگاه داماش گیلان، تنها پنج درصد می باشد.

با این حساب داماش گیلان در برابر مس کرمان در میدان حضور نخواهد یافت تا اتفاق دیگری در ادامه این فصل کابوس وار و پر از مشکلات مالی داماش به وقوع بپیوندد.

لازم به ذکر است که بازیکنان داماش به جای این سفر، ظهر امروز (شنبه) زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به تمرین پرداختند.

اولتیماتوم سازمان لیگ به بازیکنان معترض

ورزش سه نوشت: داماش گیلان روز یکشنبه از رقابت های هفته بیست و دوم لیگ دسته یک باید در کرمان به مصاف تیم مس این شهر برود اما در حال حاضر این خبر به گوش می رسد که بازیکنان تیم داماش قصد دارند به خاطر عدم اجرای تعهدات باشگاه در این بازی به میدان نروند. فریبرز محمود زاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در ارتباط با این موضوع گفت: «راستش ما هم این شایعه را شنیدیم که بازیکنان داماش به کرمان نمی روند.»

او افزود: «با توجه به مسایل و متون حقوقی که در قراردادها موجود است هیچ بازیکنی در فوتبال ایران بعد از گذشت ۴ هفته از نیم فصل نمی تواند به بهانه نگرفتن مطالباتش از حضور در بازی سر باز بزند. این درست است که باشگاه ها باید به حقوق بازیکنان توجه کنند. باشگاه داماش یک باشگاه خصوصی است و طی صحبتی که با مدیران این باشگاه داشتیم آن ها سعی دارند این مشکل را حل کنند.»

محمودزاده گفت: «ما دستور داده ایم که باشگاه برای سفر به کرمان بلیط برای بازیکنان بخرد تا این تیم برای رفتن به کرمان مشکلی نداشته باشد اما اگر بازیکنان داماش به سفر کرمان نروند و یا در بازی برابر مس کرمان در زمین حضور پیدا نکنند، پرونده آن ها به کمیته انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد. بازیکنان مطمئن باشند که قانون به آن ها اجازه نخواهد داد که در بازی حضور پیدا نکنند.»

او در انتها گفت: «بازیکنان باید حق و حقوقشان را بگیرند اما از مسیر درست. اگر بازی نکنند آن وقت پرونده شان به حراست، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ارسال می شود تا این موضوع پیگیری شود.»

Share