روابط عمومی باشگاه داماش اعلام کرد:

قرارداد سهمیه لیگ سه برای داماش منعقد شد | مذاکرات جهت انتخاب سرمربی صورت گرفت

در پی پیگیری دلسوزانه هواداران داماش مبنی بر سکوت رسانه‌ای عوامل باشگاه باید عرض کنیم که قرارداد اولیه خرید امتیاز لیگ سه و ودیعه هم پرداخت شده است و به دلیل اتفاقات گذشته اطلاع‌رسانی رسمی خرید امتیاز به اخذ مجوز خروج سهمیه از استان مبدا موکول شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی باشگاه داماش طی اطلاعیه‌ای که در صفحه رسمی این باشگاه منتشر کرد،ر از انعقاد قرارداد سهمیه لیگ سه برای این تیم فوتبال خبر داد.

در این بیانیه آمده است:

«در پی پیگیری دلسوزانه هواداران داماش مبنی بر سکوت رسانه‌ای عوامل باشگاه باید عرض کنیم که قرارداد اولیه خرید امتیاز لیگ سه و ودیعه هم پرداخت شده است و به دلیل اتفاقات گذشته اطلاع‌رسانی رسمی خرید امتیاز به اخذ مجوز خروج سهمیه از استان مبدا موکول شده است.

لازم به ذکر است، بروکراسی اداری در کمیسیون ماده پنج استان مبدأ در حال انجام است و بعد از اتمام این پروسه در اسرع وقت به سمع و نظر هواداران وفادار داماش خواهد رسید.

همچنین در روزهای اخیر مذاکرات لازم جهت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان صورت گرفته است.

همانگونه که در گذشته هم توسط مدیرعامل باشگاه اعلام شده بود؛ جناب سیامک فراهانی گزینه اصلی و اول باشگاه هستند و در حال حاضر هم تنها گزینه‌ای بودند که با ایشان مذاکره شده است.»

Share