مادر سامان رضی: انتظار کسب مدال توسط پسرم را داشتم

گفتگوی دیارمیرزا با خانواده مدال‌آور گیلانی در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰

رقیه ده منش، مادر سامان رضی نیز با ابزار خوشحالی به دیارمیرزا گفت: این انتظار را از پسرم داشتم که در پارالمپیک مقام کسب کند زیرا برای رسیدن به چنین جایگاهی بسیار زحمت و تلاش کشید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در  روز آخر رقابت‌های پاراوزنه برداری با مسابقات دسته ۱۰۷ کیلوگرم که در سالن «اینترنشنال فروم» شهر توکیو برگزار شد، سامان رضی ورزشکار گیلانی در این دسته موفق شد با مهار وزنه ۲۳۱ کیلوگرمی به مدال برنز برسد.

علی رضی، پدر سامان رضی ورزشکار اعزامی به پارالمپیک توکیو گفت: از اینکه پسرم به چنین موفقیتی دست پیدا کرده و پرچم کشورمان را در جهان به اهتزاز در آورده است بسیار خوشحال هستم.

همچنین رقیه ده منش، مادر سامان رضی نیز با ابزار خوشحالی به دیارمیرزا گفت: این انتظار را از پسرم داشتم که در پارالمپیک مقام کسب کند زیرا برای رسیدن به چنین جایگاهی بسیار زحمت و تلاش کشید و در دوران تمرین، به ویروس کرونا مبتلا شده بود و به دلیل داشتن شرایط خاص و نیز در پیش بودن مسابقات نمی‌توانست هر دارویی را استفاده کند اما با این حال با تمام تلاش خود این مشکلات را پشت سر گذاشت و به موفقیت رسید.

خواهر سامان رضی نیز در ادامه گفتگو با ابراز خوشحالی از کسب این مدال گفت: همواره برای موفقیت او به اهل بیت(ع) توسل جسته و خوشحالم که برادرم با تلاش و کوشش ستودنی سبب سربلندی خودش، خانواده‌اش و کشورش شده است.

Share