در نشست خبری مالک جدید باشگاه ملوان مطرح شد:

خسته‌بند: نباید ورزش را سیاسی کنیم | رفیعی‌نیا: هدف ما صعود به لیگ برتر است

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آقای رفیعی تشکر می‌کنم که جسورانه پا به این عرصه گذاشت، گفت: از همه می خواهم که از هر جناح و صنفی که هستند از ورزش حمایت کنند اما نباید ورزش را سیاسی کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن خسته‌بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری مالک جدید باشگاه ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه فراز و نشیب های بسیاری در طول این سال ها داشتیم، اظهار کرد: سه فرد دیگر برای خرید باشگاه ملوان اعلام آمادگی کرده بودند که با بررسی که انجام شده آقای رفیعی نیا را انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه از آقای رفیعی تشکر می‌کنم که جسورانه پا به این عرصه گذاشت، گفت: از همه می خواهم که از هر جناح و صنفی که هستند از ورزش حمایت کنند اما نباید ورزش را سیاسی کنیم.

خسته‌بند با اشاره به اینکه ما انزلیچی هستیم و سرآخر در همین شهر دفن خواهیم شد، افزود: برخی از اینکه مسئولان کار خود را به درستی انجام می‌دهند ناراحت می‌شوند و فقط فرافکنی می‌کنند اما تاریخ در مورد همه ما قضاوت خواهد کرد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس همچنین ادامه داد: برخی فقط به ظاهر ملوانی هستند و به دلایل مختلف همچون سیاسی می گویند ملوان باید سقوط کند.

وی همچنین با بیان اینکه کسانی که موجب فراری دادن آقای دنیامالی شدند و می‌گفتند که کمک خواهند کرد حتی یک ریال هم کمک نکردند.

خسته‌بند ادامه داد: همگان می دانند که اگر چک یک نماینده مجلس برگشت بخورد مشکلات زیادی برای تایید صلاحیت آن نماینده پیش خواهد آمد اما بخاطر علاقه به ملوان و درخواست های مکرر مردم پا به عرصه گذاشتم و در برخی موضوعات چک ضمانت کشیدم.

وی با اشاره به اینکه در مباحث فنی تیم به هیچ وجه دخالت نمی‌کنم زیرا نه تخصص و نه وقت این کار را دارم، اظهار داشت: در مورد سکوهای ورزشگاه تحتی پیمانکار وعده داده که تا پایان سال بتوانند پروژه به اتمام برساند.

خسته‌بند با بیان اینکه با مالک باشگاه مذاکره کردیم تا در سال آینده شرایط تشکیل مجدد تیم بانوان را داشته باشیم، افزود: تمام سعی خود را می‌کنیم تا بدهی‌های باشگاه ملوان را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی تاکنون هر وعده‌ای که داده است را در حد وسع انجام داده است اما منطقه آزاد علاقه‌مند به تیم داری نیست، گفت: حقوقی که آقایان از منطقه آزاد می‌گیرند مدیون مردم انزلی هستند و نباید امروز اگر پولی به ملوان دادند بر سر مردم منت بگذارند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس ادامه داد: در تمام عمرم نه چک دادم و نه منت کسی را کشیدم ولی برای ملوان این کار را کردم و خواهم کرد.

هدف ما صعود به لیگ برتر است | هیچ دخالتی در بحث فنی تیم نمی‌کنیم

محمد رفیعی‌نیا، مالک جدید باشگاه ملوان بندر انزلی با بیان اینکه ما تیم را به آقای پورغلامی دادیم و هیچ دخالتی در بحث فنی تیم نمی‌کنیم، گفت: بودن یک بازیکن و نبودن آن به کادر فنی مربوط می شود.

وی با اشاره به اینکه صد در صد هدف ما صعود به لیگ برتر است، اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای انتخاب مدیرعامل باشگاه هستند.

رفیعی‌نیا در پایان با بیان اینکه به دنبال ترمیم تیم‌های پایه هستیم گفت: برنامه‌های اقتصادی و درآمدزایی برای باشگاه ملوان داریم.

Share