مالک باشگاه شهرداری فومن در گفتگو با دیارمیرزا:

برای سپیدرود رشت خریدار پیدا شد | شهرداری فومن برای شرط‌بندی بسته شده بود

پیشنهاد خرید باشگاه سپیدرود رشت را به اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان داده‌ایم و قرار است امروز بعد از ظهر تا فردا مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه را به ما اعلام کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز (شنبه ۲۹ شهریور) خبری بر روی کانال تلگرامی باشگاه شهرداری فومن قرار گرفت مبنی بر اینکه مالک این تیم، تقاضای خرید باشگاه سپیدرود رشت را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرده است.

متن خبر کانال باشگاه شهرداری فومن عبارت بود از «سجاد دانش‌پژوه، مالک و مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن با ارسال نامه ای به اداره ورزش و جوانان استان گیلان تمایل خود را برای خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت.»

در همین رابطه دیارمیرزا با سجاد دانش‌پژوه، مالک و مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن گفتگو کرده که متن آن را در پایین می‌خوانید:

دیارمیرزا: خبری مبنی بر خرید تقاضای شما برای خرید باشگاه سپیدرود اعلام شده است لطفا در این زمینه توضیح دهید.

دانش‌پژوه: پیشنهاد خرید باشگاه سپیدرود رشت را به اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان داده‌ایم و قرار است امروز بعد از ظهر تا فردا مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه را به ما اعلام کنند.

پس از خرید باشگاه باید بدهی‌های آن را پرداخت کنیم

دیارمیرزا: رقم پیشنهادی خود برای خرید باشگاه را می‌توانید اعلام کنید؟

دانش‌پژوه: رقم پیشنهادی خود را نمی‌توانم بیان کنم اما باشگاه سپیدرود رشت ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان بدهی دارد و در صورت دریافت مالکیت این تیم باید اقدام به پرداخت بدهی‌های این تیم کنیم زیرا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته است.

سپیدرود رشت یک تیم ریشه‌دار و بومی است و وقتی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته باشد، مسلما نمی‌تواند این تیم بازیکنی جذب کند و بسیار حیف است که چنین اتفاقی برای سپیدرود رخ دهد؛ خیلی وقت است پیگیر این موضوع بودم و کتباً نیز نامه زدیم که فردا اگر چیزی شد، بگوییم ما پیگیر بودیم اما با ما همکاری نکردند.

گروهی که شهرداری فومن را دریافت کرده بود، تیم را برای شرط‌بندی بسته بود

دیارمیرزا: با توجه به عملکرد ضعیف شهرداری فومن در سال گذشته و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر آیا می‌توانید در سپیدرود عملکرد مناسبی داشته باشید؟

دانش‌پژوه: بنده در نیم فصل دوم به تیم شهرداری فومن آمدم و اینکه تیم از پایه مشکل داشت و در اول فصل گروه مازندرانی آمده بودند و تیم را برای شرط‌بندی بسته بودند و ما به همین دلیل بسیاری از بازیکنان را کنار گذاشتیم. شما نگاه بکنید از زمانی که بنده آمدم تیم شهرداری فومن برای انجام بازی‌های خود با پرواز سفر می‌کرد و بهترین امکانات و هتل در اختیار تیم بود اما تیم ما جوانان ما در حال بازی بود و قالب اصلی تیم ما کنار رفته بود.

چیزهای بسیاری را بنده به کمیته اخلاق گزارش کردم مثلا در تمام بازی‌های ما، تیم ما باید سه گل می‌خورد! و همه می‌دانند شرط‌بندی وجود داشت و این را نیز بگویم که هزینه‌ای بنده برای تیم شهرداری فومن کردم، تیم‌های داماش و سپیدرود انجام ندادند.

برخی از بازیکنان شهرداری فومن پول می‌گرفتند، ما بازیکنی داشتیم که با ما قرارداد داشت اما سر تیم نمی‌آمد زیرا قبلا تیم دست خودشان بود و خودشان برای نتایج تیم تصمیم می‌گرفتند که نتیجه چه چیزی در بیاید و همه این صحبت‌هایی که می‌کنم طبق مستندات است! حتی در بازی با سنندج با من تماس گرفتند و گفتند ما می‌خواهیم به شما ببازیم که بنده زنگ زدم به سازمان لیگ هم اعلام کردم که با من تماس گرفتند که می‌خواهیم به شما ببازیم که من قبول نکردم اما مطمئناً با بازیکنان در ارتباط هستند!

جلسه‌ای با آقای حاجی‌پور برای دریافت مالکیت امتیاز داماش داریم | نام شهرداری فومن تغییر می‌کند

دیارمیرزا: آیا مالکیت شهرداری فومن را کنار می‌گذارید؟

دانش‌پژوه: خیر ما این تیم را داریم و به جز خرید سپیدرود به دنبال چند تیم دیگر جهت دریافت مجوز امتیاز بازی در لیگ دسته دوم هستم و با آنها مذاکره کرده‌ام و امتیاز یک تیم جنوبی که اگر مجوز خروج از استان را دریافت کند را می‌خواهیم خریداری نماییم و الان نیز که با شما صحبت می‌کنم، دقایقی بعد جلسه‌ای با آقای حاجی‌پور(مالک داماش گیلان) دارم تا امتیاز داماش را برای شهرداری فومن خریداری کنم البته اسم این تیم شهرداری فومن باقی نخواهد ماند و مسلماً کلمه «شهرداری» از اسم این تیم حذف می‌شود اما تیم برای فومن باقی خواهد ماند.

دیارمیرزا: چگونه منابع مالی خرید باشگاه و باشگاه‌داری را تأمین می‌کنید؟

دانش‌پژوه: بنده یک شرکت راه‌سازی در زمینه آسفالت دارم البته این را نیز بگویم که اصلا اهل مصاحبه نیستم و اولین نفری هستید که با شما مصاحبه می‌کنم و اینکه دیارمیرزا تنها رسانه‌ای هست که در گیلان مطالعه می‌کنم.

دیارمیرزا: سپاس فراوان، بسیار لطف دارید

Share